پرداخت بدهی آموزش و پرورش به اوقاف به هر طریقی
کد خبر: 3927561
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵
علیدادی‌سلیمانی خواستار شد؛

پرداخت بدهی آموزش و پرورش به اوقاف به هر طریقی

امام جمعه کرمان با بیان اینکه وزارت آموزش و پرورش مدارسی که به اوقاف بدهی دارند را تعیین تکلیف کند، گفت: بدهی آموزش و پرورش به اوقاف یک بحث شرعی است و انتظار داریم بدهی این نهاد به اوقاف به هر طریقی پرداخت شود.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی، امام جمعه کرمان عصر دیروز دوشنبه، 14 مهرماه در نشست شورای آموزش و پرورش استان با تسلیت ایام اربعین حسینی، گفت: برنامه‌ای برای ترویج مکتب حاج قاسم سلیمانی در وزارت آموزش و پرورش ارائه شود.

وی با اشاره به اهمیت پرداختن به مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی در آموزش و پرورش، افزود: باید برای آموزش و پرورش استان کرمان مأموریت ویژه‌ای در ارتباط با ترویج مکتب شهید سلیمانی از سوی وزارتخانه در نظر گرفته شود.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه مدارس باید با دقت نظارت شود تا تذهیب، عمل و طهارت داشته باشد تا آموزش بی‌اثر نباشد، تصریح کرد: نیاز داریم تا وزارت آموزش و پرورش مدارسی که به اوقاف بدهی دارند را تعیین تکلیف کند.

علیدادی‌سلیمانی با اشاره به اینکه بدهی آموزش و پرورش به اوقاف یک بحث شرعی است، اظهار کرد: انتظار داریم تا وزیر آموزش و پرورش این مسئله را به‌صورت ملی حل کرده و بدهی آموزش و پرورش به اوقاف به هر طریقی پرداخت شود.

انتهای پیام
captcha