پیاده‌روی نمادین اربعین در کرمان برگزار نمی‌شود
کد خبر: 3926381
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸

پیاده‌روی نمادین اربعین در کرمان برگزار نمی‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمان گفت: در سال جاری هیچگونه راهپیمایی و پیاده‌روی نمادین برای اربعین نخواهیم داشت.

به گزارش ایکنا از کرمان، به نقل از تبلیغات اسلامی استان، حجت‌الاسلام غلامحسین حقانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان امروز چهارشنبه، 9 مهرماه با اشاره به اینکه مراسم عزاداری امام حسین(ع) تا ۱۴ صفر در محل اداره‌کل تبلیغات استان برگزار می‌شود، گفت: بر این اساس هر شب یکی از هیئت‌های مذهبی شهرستان میزبان این مراسم خواهند بود که با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

وی با بیان این‌که برگزاری این مراسم با همکاری کانون مداحان و هیئات مذهبی در حال برگزاری است، افزود: سخنرانان این مراسم حجج‌اسلام صنعتی‌زاده، عسکری، ماندگاری و شیخ بهایی هستند و از مداحی مداحان استان کرمان استفاده می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمان بیان کرد: دلیل برگزاری این مراسم در اداره‌کل تبلیغات، وجود فضای باز و همچنین متبرک شدن این فضا به مراسم روضه‌خوانی حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) است.

وی اظهار کرد: همانگونه که مراسم ماه محرم به‌خوبی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی رعایت شد، این مراسم نیز قطعاً با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد همانگونه که تا الان نیز به‌خوبی برگزار شده است.

حجت‌الاسلام حقانی تصریح کرد: مراسم ایام اربعین حسینی نیز در استان کرمان با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود. در سال جاری هیچگونه راهپیمایی و پیاده‌روی نمادین برای اربعین نخواهیم داشت.

انتهای پیام
captcha