بیانیه گام دوم انقلاب عملیاتی شود
کد خبر: 3925942
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰

بیانیه گام دوم انقلاب عملیاتی شود

امام جمعه کرمان با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب باید گفتمان غالب نظام شود، گفت: این بیانیه باید همه فهم و عملیاتی شود.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی، امام جمعه کرمان امروز دوشنبه، 7 مهرماه در ویژه‌برنامه «آغاز سربلندی» با تسلیت ایام حزن و اندوه ماه صفر گفت: برای فهم کلام الهی قرآن تفاسیر متعددی نوشته شده است.

وی با بیان اینکه علامه طباطبایی در کتاب تفسیر المیزان تمام تلاش خود را کرده تا تفسیر قرآن را انجام دهد، افزود: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران آیات محکم و متشابهی دارد.

امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه آیات انقلاب اسلامی ایران منویات امامین انقلاب است، بیان کرد: رهبر فرهیخته نظام جمهوری اسلامی ایران بیانات مهمی در فهم مسئله انقلابی دارند.

وی با بیان اینکه گام دومی که رهبر حکیم انقلاب مطرح کردند یک دستورالعمل است که فراروی نخبه‌های نظام اسلامی قرار داده شده است، تصریح کرد: نیاز است تا چهره‌های دلسوز نظام در این ارتباط توجه ویژه‌ای داشته باشند.

علیدادی‌سلیمانی با تأکید بر اینکه فهم درست از بیانیه گام دوم انقلاب بسیار اهمیت دارد، اظهار کرد: فرهیختگان و نخبگان جامعه که دغدغه انقلاب را دارند باید به آن توجه داشته باشند. بیانیه گام دوم انقلاب باید گفتمان غالب نظام شود. این بیانیه باید همه فهم شده، توده‌های مختلف جامعه آن را درک کرده و مراقب باشیم تا گام دوم انقلاب در گفتمان نماند بلکه این گفتمان باید عملیاتی شود.

امام جمعه کرمان اظهار کرد: مجموعه برنامه‌های «آغاز سربلندی» برای بهره‌مندی از نظریات افراد صاحب‌نظر در کشور در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب طراحی شده که در زمان‌های خاص اجرایی و برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه باید تمام تلاش خود را به کار گیریم تا مدیون خون شهدا نباشیم، تأکید کرد: استان کرمان زادگاه سیدالشهدای جبهه مقاومت است و در این راستا باید شایسته حرکت کند.

انتهای پیام
captcha