برنامه ویژه بانوان در گلزار شهدای کرمان برگزار می‌شود
کد خبر: 3925680
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸
به مناسبت اربعین حسینی؛

برنامه ویژه بانوان در گلزار شهدای کرمان برگزار می‌شود

مدیرکل اموربانوان و خانواده استانداری کرمان با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده به مناسب اربعین امام حسین(ع) تأکید کرد: در روز اربعین حسینی برنامه ویژه بانوان در گلزار شهدای کرمان برگزار و زیارت اربعین قرائت می‌شود.

به گزارش ایکنا از کرمان، فاطمه‌السادات حسینی مدیرکل بانوان استانداری کرمان امروز یکشنبه، 6 مهرماه در جمع زنان جهادگر استان کرمان، اظهار کرد: حضور در گلزار شهدای کرمان و مزار مطهر شهید سپهبد قاسم سلیمانی توفیق بزرگی است که امروز خداوند به ما عطا کرده است.

وی با بیان اینکه به‌ مناسبت هفته دفاع مقدس و به منظور پیوند نسل جوان امروز و نسل دیروز دفاع مقدس طراحی شد افزود: برگزاری این برنامه‌ها نتایج بسیار خوبی در جهت الگوسازی داشته است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان با اشاره به اینکه زنان کرمانی نقش بسیار بزرگ و با اهمیتی در دوران دفاع مقدس داشته‌اند بیان کرد: باید ببینیم چه اتفاقی افتاد که شهدا به عزت الهی دست یافتند و ما نیز راه آنها را ادامه دهیم.

وی با بیان اینکه قرار دادن خداوند در تمام امور و کارهای زندگی ما را به شهدا نزدیک می‌کند تصریح کرد: خداوند بر اعمال و نیات ما واقف است و در امور زندگی باید به خداوند توکل کرد و متوسل به شهدا بشویم.

حسینی با اشاره به اینکه طرح چهلچله‌ها به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس اجرایی شد و چهل گروه از اقشار مختلف زنان در این برنامه حضور داشتند بیان کرد: چهارشنبه این هفته اختتامیه این مراسم است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده به مناسب اربعین امام حسین(ع) تأکید کرد: در روز اربعین حسینی برنامه ویژه بانوان در گلزار شهدای کرمان برگزار و زیارت اربعین قرائت می‌شود.

انتهای پیام
captcha