تشییع پیکر شهید «هادی رئیسی» در بم
کد خبر: 3924699
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰

تشییع پیکر شهید «هادی رئیسی» در بم

پیکر شهید هادی رئیسی، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان فهرج که در درگیری با سوداگران مرگ به درجه رفیع شهادت نائل آمده بود، در بم تشییع شد.

به گزارش ایکنا از کرمان، سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی استان امروز سه‌شنبه، اول مهرماه در مراسم‌ تشییع پیکر شهید هادی رئیسی، گفت: شما مردم شهیدپرور بم یکی دیگر از جوانان غیور خود را تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کردید.

وی افزود: یکی از سرمایه‌های دوران دفاع مقدس تقدیم شهید است که هر چند وقت یکبار فضای شهرها را معطر می‌کند، این سرمایه‌گذاری سبب شده که دشمن جرئت تجاوز به کشور ما را به خود ندهد.

فرمانده انتظامی کرمان با بیان اینکه امنیتی که امروز در کشور ما وجود دارد مرهون خون شهدای والامقام است، بیان کرد: این‌ شهید عزیز از نیروهای مخلص، شجاع، پاکدست و فداکار نیروی انتظامی بود البته اخلاص نیروهای ما از روزهای ابتدایی دفاع مقدس تا امروز ادامه داشته است.

وی با اشاره به اینکه اشرار مسلح با فکر مال‌اندوزی در حال گرفتن جان نیروهای ما هستند، تصریح کرد: نیروی مقتدر انتظامی از دورترین نقاط مرزی تا مراکز استان‌ها با اقتدار ایستاده است و اجازه ناامنی نخواهد داد. شهدای ما با فرهنگ و مکتب سیدالشهداء(ع) بزرگ شده‌اند و کسی نباید ما را از شهادت بترساند.

ناظری با بیان این‌که خانواده‌های معظم شهدا از ما مقاومت و ایستادگی می‌خواهند، اظهار کرد: شهید سلیمانی به ما درس ایثار، ایستادگی و شجاعت داد و ما باید به خوبی درس پس دهیم.

وی تأکید کرد: نیروی انتظامی در گام دوم انقلاب با عزمی راسخ به‌دنبال تأمین امنیت و یکی از برنامه‌های ما امن‌سازی کویر است.

انتهای پیام
captcha