واحد جوانان ستاد نماز جمعه در بافت فعال می‌شود
کد خبر: 3924233
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۰

واحد جوانان ستاد نماز جمعه در بافت فعال می‌شود

امام جمعه بافت با بیان اینکه مشکل اینترنت روستاها کشوری است و از مسئولان شهرستان کاری برنمی‌آید، گفت: در ستاد نماز جمعه، واحد جوانان را فعال خواهم کرد.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام محمد محمدزاده، امام‌ جمعه بافت امروز دوشنبه، 31 شهریورماه در دیدار اعضای قرارگاه شهید احمدی‌روشن بسیج دانشجوی شهرستان‌های بافت، رابر، ارزوئیه با اشاره به گام دوم انقلاب و محوریت جوانان، گفت: از جوانان توقع است که برای پیشرفت بیشتر کشور تلاش کنند و امید همه به جوانان است.

وی با تأکید بر اینکه جوانان باید آتش به اختیار عمل کنند و هر کسی که می‌تواند هر کاری را که به جامعه کمک کند انجام دهد، افزود: جوانان در کنار مطالبه‌گری کارهایی که در توان دارند انجام دهند و تنها مطالبه‌گری نباشد.

امام‌ جمعه بافت بیان کرد: اولین کاری که در بافت در حال انجام است فعال کردن مسجد است و متأسفانه مساجد شهر بافت فعال نیستند و مسجدی که با برنامه باشد و مراسم هر مناسبتی در آن برگزار شود نداریم و این‌ یک خلأ است.

محمدزاده با بیان اینکه مشکل اینترنت روستاها کشوری است و از مسئولان شهرستان کاری برنمی‌آید، تصریح کرد: در ستاد نماز جمعه، واحد جوانان را فعال خواهم کرد. متأسفانه فعالیت‌های فرهنگی شهر کم است و مطالبه‌گری از مسئولان شهرستان را باید ادامه دهید که باعث حل مشکلات در بلندمدت می‌شود.

پوریا قزوینی، رئیس بسیج دانشگاه آزاد شهرستان بافت در دیدار اعضای قرارگاه شهید احمدی روشن بسیج دانشجوی شهرستان‌های بافت، رابر، ارزوئیه یا امام‌جمعه با اشاره به کم‌توجهی به معضلات اجتماعی، گفت: مسئولان به مطالبات کم‌توجه هستند و به جوانان در کارها میدان داده نمی‌شود و از شما درخواست داریم مطالبات مردمی را از تریبون نماز جمعه مطالبه کنید.

انتهای پیام
captcha