ضمانت انقلاب روح‌الله، دفاع مقدس است
کد خبر: 3923891
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵
جلالی:

ضمانت انقلاب روح‌الله، دفاع مقدس است

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: عاشورا ضمانت اسلام و ضمانت انقلاب روح‌الله، دفاع مقدس است. اگر دفاع مقدس را نداشتیم، معلوم نبود انقلاب چه سرنوشتی داشت.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام حسین جلالی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی امروز شنبه، 29 شهریورماه در جلسه هماهنگی بزرگداشت دفاع مقدس گفت: اینکه عاشورا را هر سال باشکوه‌تر از سال قبل تکرار می‌کنیم عاشورا مسئله اختلافی نیست همه ادیان و مذاهب آن را باور دارند که این ناشی از تکرار واقعه‌ها است.

وی افزود: عاشورا ضمانت اسلام و ضمانت انقلاب روح‌الله، دفاع مقدس است اگر دفاع مقدس را نداشتیم معلوم نبود انقلاب چه سرنوشتی داشت؛ برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس باید تمام توان خود را به میدان بیاوریم.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر گرامیداشت هفته دفاع مقدس را جدی نگیریم به فراموشی سپرده می‌شود و بعدها آن را کوچک‌سازی می‌کنند، بنابراین گرامیداشت هفته دفاع مقدس حقانیت جمهوری اسلامی را به نمایش می‌گذارد، موجب شناخت و معرفت شده و علاوه بر شناخت و معرفت بصیرت‌افزایی می‌کند.

جلالی بیان کرد: هر سال اگر برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس را باشکوه‌تر برگزار کنیم، انقلاب ما زنده نشان می دهد و دشمن عقب‌نشینی می‌کند.

وی تأکید کرد: گرامیداشت هفته دفاع مقدس سطوحی دارد از جمله حرکت‌های نمادین مانند درست کردن یک سنگر مقابل ادارات و نقاط مختلف شهر و روستا که باید فضای شهر و روستاها رنگ و بوی دفاع مقدس داشته باشد و برپایی نمایشگاه‌ها هم می‌تواند در این زمینه مؤثر باشد.

انتهای پیام
captcha