لزوم تقویت روحیه مقاومت میان دانش‌آموزان
کد خبر: 3922615
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲

لزوم تقویت روحیه مقاومت میان دانش‌آموزان

استاندار کرمان با بیان اینکه آمادگی برای دفاع باید همیشه وجود داشته باشد، گفت: آموزش و پرورش باید روحیه ارزشمند مقاومت را میان دانش‌آموزان پرورش دهد.

به گزارش ایکنا از کرمان، محمدجواد فدایی، استاندار امروز یکشنبه، 23 شهریورماه در نشست شورای هماهنگی بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس به‌ویژه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی سید‌الشهدای جبهه مقاومت گفت: بزرگداشت هفته دفاع مقدس بزرگداشت خوبی‌ها و ارزش‌هاست.

وی با بیان اینکه برنامه‌های مختلفی برای بزرگداشت هفته دفاع مقدس در استان کرمان پیشنهاد شده است، افزود: این برنامه‌ها باید باشکوه بیشتری نسبت به سال‌های گذشته برگزار شود.

استاندار کرمان بیان کرد: مهم‌ترین برنامه‌های امسال هفته دفاع مقدس، استماع بیانات رهبر معظم انقلاب در نخستین روز هفته دفاع مقدس است که این برنامه با تجلیل از تعدادی از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس همراه است.

وی با بیان اینکه آمادگی برای دفاع باید همیشه وجود داشته باشد، اظهار کرد: آموزش و پرورش باید این روحیه ارزشمند دفاع مقدس را میان دانش‌آموزان پرورش دهد.

فدایی با اشاره به اهمیت بزرگداشت و برگزاری با شکوه این ایام تأکید کرد: برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره این ایام در ترویج روحیه ایثار، شهادت و شجاعت در جامعه بسیار اثرگذار است.

انتهای پیام
captcha