مهرواره «سردار سلام» در کرمان برگزار می‌شود
کد خبر: 3922363
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶

مهرواره «سردار سلام» در کرمان برگزار می‌شود

مدیر مؤسسه یادمان ولایت از برگزاری مهرواره استانی «سردار سلام» خبر داد.

به گزارش ایکنا از کرمان، حمدالله فاریابی، مدیر مؤسسه فرهنگی و هنری یادمان ولایت امروز شنبه، 22 شهریورماه در گفت‌وگو با خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مقاومت گفت: به‌منظور تبیین اندیشه‌های سردار سلیمانی این چهره محبوب، مهرواره سردار سلیمانی تحت عنوان «سلام سردار» برگزار خواهد شد.

وی از برگزاری مهرواره «سردار سلام» در سه بخش متنوع خبر داد و افزود: علاقه‌مندان می‌توانند در بخش‌های دلنوشته‌ای برای سردار، خاطره‌ای از سردار، نامه‌ای به سردار و همچنین آنچه دل تنگت می‌خواهد بگو، شرکت کنند.

فاریابی مهلت ارسال آثار به بخش داوری دبیرخانه مهرواره سردار سلیمانی را ۲۰ مهرماه سال جاری اعلام کرد و گفت: شرکت‌کنندگان می‌توانند از طریق پیام‌رسان واتس آپ به شماره ۰۹۱۴۰۴۲۲۵۰۵ آثار خود را ارسال کنند و نتایج بررسی آثار نیز در تاریخ ۲۷ مهرماه سال جاری از سوی این مؤسسه اعلام خواهد شد.

فاریابی با بیان این مطلب که از برترین آثار با اهدای جوایزی تجلیل می‌شود، اظهار کرد: از سوی داوران ۳ اثر برتر انتخاب می‌شود که به نفرات اول تا سوم هدایایی نقدی اعطا می‌شود و همچنین ۷ اثر برگزیده نیز انتخاب می‌شود که مورد قدردانی قرار می‌گیرند.

مدیر مؤسسه یادمان ولایت از همراهی همه نهادهای فرهنگی جهت برگزاری مهرواره «سردار سلام» تقدیر کرد و گفت: مهرواره سردار سلیمانی از سوی مؤسسه فرهنگی یادمان ولایت و با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان و دیگر نهادها برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha