آغاز مراسم اربعین شهید سلیمانی در کرمان
کد خبر: 3879180
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۲

آغاز مراسم اربعین شهید سلیمانی در کرمان

مراسم چهلمین روز شهادت سپهبد قاسم سلیمانی و هم‌رزمانش از دقایقی پیش با حضور رئیس قوه قضائیه در مصلای امام علی(ع) کرمان و با حضور خیل عظیم مردم در حال برگزاری است.

به گزارش ایکنا از کرمان، در مراسم اربعین شهید سلیمانی بخشی از وصیت‌نامه شهید سلیمانی از سوی نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان قرائت شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی، امام جمعه کرمان، در این مراسم با تسلیت اربعین شهادت سپهبد سلیمانی به ملت ایران، خانواده شهید و مردم کرمان و خانواده‌هایی که در مراسم تشییع شهدا عزیزان خود را از دست دادند، گفت: وصیت این شهید بزرگوار دو بخش دارد.

وی با بیان اینکه بخشی از این وصیت‌نامه مربوط به خانواده شهید سلیمانی است، افزود: بخش دیگر این وصیت‌نامه مربوط به ملت ایران، مجموعه‌های مختلف و مردم کرمان است.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه در فرازهایی از این وصیت‌نامه بخشی از دغدغه‌های شهید سلیمانی منعکس شده است، ابراز کرد: در این وصیت‌نامه خطاب به مردم کرمان هم سخنانی گفته شده که بسیار ارزشمند است.

حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، فدائی، استاندار کرمان، رزم‌حسینی استاندار خراسان رضوی و خانواده معظم شهدا، جانبازان و رزمندگان و جمع زیادی از اقشار مختلف مردم و مسئولان نیز در این مراسم حضور دارند.

سردار فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران، سردار پاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران، سردار مارانی، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق نیروی زمینی سپاه پاسداران، سردار ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین شیرازی نماینده ولی‌فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران، امیر معمارباشی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش جمهوری اسلامی، سردار ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان از دیگر حاضران در این مراسم هستند.

انتهای پیام
captcha