مرقد شهید سلیمانی مقصد جدید سفر کاروان‌های راهیان نور شود
کد خبر: 3871909
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶

مرقد شهید سلیمانی مقصد جدید سفر کاروان‌های راهیان نور شود

گروه سیاست و اقتصاد ــ استاندار کرمان گفت: قرارگاه راهیان نور در کشور، مرقد شهید سردار سپهبد سلیمانی را به‌عنوان مقصد جدید سفر کاروان‌های راهیان نور در نظر گیرد.

به گزارش ایکنا از کرمان، محمدجواد فدایی، استاندار امروز چهارشنبه، 25 دی‌ماه در نشست برنامه‌ریزی ستاد راهیان نور استان کرمان برگزاری اردوهای راهیان نور در سطوح مختلف دانش‌آموزی و دانشجویی را اقدام بسیار ارزشمندی دانست و گفت: استان کرمان این توانایی را دارد که امکانات لازم برای انتقال ویژگی‌های حاج قاسم سلیمانی به جوانان را تحت عنوان راهیان نور ۲ تأمین کند.

وی با بیان اینکه استان کرمان ظرفیت‌های بسیار خوبی دارد و ما به وظیفه خود عمل خواهیم کرد، افزود: پیشنهاد می‌شود که راه، روش و منش سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به جوانان و جامعه معرفی شود.

استاندار کرمان بیان کرد: قرارگاه راهیان نور در کشور مرقد شهید سردار سپهبد سلیمانی را به‌عنوان مقصد جدید سفر کاروان‌های راهیان نور در نظیر گیرد که در این راستا حضور در گلزار شهدای کرمان، بازدید از موزه دفاع مقدس از یادگارهای سردار شهید سلیمانی و لشکر ۴۱ ثارالله و آشنایی با شخصیت و راه و سیر شهدا به‌ویژه این شهید والامقام را از اهداف این برنامه‌ها می‌توان اعلام کرد.

انتهای پیام
captcha