محفل انس با قرآن در ریگان برگزار می‌شود
کد خبر: 3843784
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۳
در هفته دفاع مقدس؛

محفل انس با قرآن در ریگان برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان ریگان، گفت: محفل انس با قرآن، راه‌اندازی ایستگاه‌های صلواتی، زنگ ایثار و شهادت و بیان روایتگری در مدارس، برگزاری یادواره شهدا از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این شهرستان است.

برگزاری محفل انس با قرآن در هفته دفاع مقدس در ریگانبه گزارش ایکنا از کرمان، به نقل از سپاه ثارالله کرمان، مصطفی دهقانیان، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان ریگان، امروز، یکشنبه، 31 شهریور، گفت: در هفته دفاع مقدس، 20 طرح اشتغالزایی به همت سپاه ریگان به بهره‌برداری خواهند رسید که در قالب طرح‌های اشتغالزایی شامل اشتغال‌های خرد خانگی هستند و در روستاهای محروم شهرستان ایجاد شدند.

وی افزود: همچنین به مناسبت هفته دفاع مقدس کار ساخت 40 واحد مسکونی 50 متر مربعی با مشارکت بنیاد مسکن در روستاهای محروم شهرستان آغاز خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان ریگان بیان کرد: رژه خودرویی، محفل انس با قرآن، راه‌اندازی ایستگاه‌های صلواتی، زنگ ایثار و شهادت و بیان روایتگری در مدارس، افتتاح ساختمان پایگاه مقاومت، برگزاری یادواره شهدا و اعزام گروهای جهادی به مناطق محروم از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان ریگان است.

دهقانیان با اشاره به اینکه بعضی از نفوذی‌ها به‌دنبال حذف نام شهدا هستند، بیان کرد: دشمن در عمل نتوانسته کاری انجام دهد و درصدد آن است که با جنگ نرم و نفوذی‌ها از این طریق به اهداف شوم خود برسد.
انتهای پیام

captcha