جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام نور در کرمان برگزار می‌شود‌
کد خبر: 3839495
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۷

جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام نور در کرمان برگزار می‌شود‌

گروه فعالیت‌های قرآنی - رئیس دانشگاه پیام نور کرمان از برگزاری مرحله کشوری بیست و سومین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام نور با حضور بیش از ۱۱ هزار و ۷۰۰ دانشجو در کرمان خبر داد.

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از دانشگاه پیام نور کرمان، علیرضا محدثی‌زرندی رئیس دانشگاه پیام نور کرمان امروز دوشنبه، 11 شهریور از برگزاری مرحله کشوری بیست و سومین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام نور در کرمان خبر داد و گفت: در این جشنواره بیش از 11 هزار و 700 نفر دانشجو شرکت کرده‌اند.
وی از رشد صددرصدی تعداد شرکت‌کنندگان نسبت به سال گذشته قبل خبر داد و افزود: استان کرمان با هزار و 800 نفر ثبت‌نامی حائز رتبه اول در کشور است و استان‌های مازنداران و تهران در رتبه‌های بعدی قرار دارند.
رئیس دانشگاه پیام نور کرمان با عنوان اینکه قریب 2 هزار و 500 نفر در بخش آوایی شرکت کرده‌اند بیان کرد: 50 نفر در بخش حفظ کل و 400 نفر در رشته‌های حفظ 20، 10 و 5 جزء شرکت کرده‌اند.
وی شرکت دانشجویان در بخش‌های معارفی، هنری، پژوهشی و فناوری را نیز چشمگیر تصریح کرد و گفت: بیش از نه هزار نفر در بخش معارفی این دوره از مسابقات شرکت کرده‌اند.
محدثی‌زرندی با بیان اینکه آزمون این بخش با همکاری مرکز آزمون دانشگاه به صورت الکترونیکی در سراسر کشور برگزار می‌شود گفت: استقبال از این مسابقات بیانگر فضای قرآنی دانشگاه پیام نور و نوید بخش برداشته شدن گام‌های ارزشمند در راستای خدمت به ساحت مقدس قرآن کریم است.
وی اظهارکرد: 342 نفر در بخش‌های پژوهشی و فناوری، 436 نفر در بخش ادبی و 863 نفر در بخش هنری، بیانگر توانمندی‌های دانشجویان دانشگاه در حوزه‌های مختلف قرآنی و معارفی است.
دبیر بیست و سومین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام نور با بیان اینکه بخش آوایی به صورت حضوری برگزار می‌شود و نفرات برتر هر رشته از استان‌ها پس از داوری مجدد در دبیرخانه جشنواره و کسب حد نصاب امتیاز، به مرحله نهایی دعوت می‌شوند تأکید کرد: در بخش‌های هنری، پژوهشی، فناوری و ادبی، داوری بر اساس آثار ارسالی انجام می‌شود و نفرات برتر در مراسم اختتامیه معرفی خواهند شد.
انتهای پیام

captcha