آیین اختتامیه مسابقات بزرگ حفظ قرآن در رفسنجان برگزار شد
کد خبر: 3822793
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۳

آیین اختتامیه مسابقات بزرگ حفظ قرآن در رفسنجان برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی - پنجمین دوره مسابقات بزرگ حفظ قرآن با موضوع حفظ دو سوره لقمان و انسان به همت مجتمع مس سرچشمه برگزار و آیین اختتامیه این سری از مسابقات عصر دیروز چهارشنبه، 5 تیر در تالار خیام دانشگاه ولیعصر(عج) برگزار شد.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور امام جمعه رفسنجان در این مراسم گفت: در رأس همه کارهای فرهنگی و هنری که در سطح استان توسط مس انجام می‌شود همین مسابقه قرآن است، حافظ قرآن هم هنرمند است.
وی افزود: هر کس در راه قرآن پا بگذارد عشق به قرآن در او ایجاد شده و ادامه می‌دهد تا حافظ قرآن شود، بعضی‌ها وقت می‌گذارند چند ماه حافظ قرآن می‌شوند و همه این توانمندی را دارند.
حجت‌الاسلام رمضانی‌پور با بیان اینکه زیبایی‌هایی در این مسابقه وجود داشت پدر و پسر، مادر و دختر، کودک ۹ ساله، معلم و دانش آموز با هم شرکت می‌کردند، بیان کرد: این از اعجاز قرآن است که افراد را به خودش جذب می‌کند بهترین پناهگاه قرآن است و هر جا از قرآن بهره بگیریم قرآن به ما بیشتر کمک می‌کند.
علی میرافضلی، مسئول پنجمین دوره مسابقات بزرگ حفظ قرآن با موضوع حفظ دو سوره لقمان و انسان نیز گفت: مسابقه بهار امسال هم مانند چهار دوره قبل در شهرهای انار رفسنجان و سرچشمه برگزار شد و در این دوره یک هزار و ۱۰۰ نفر ثبت نام کردند وحدود ۵۵۰ نفر بالای حد نصاب امتیاز آوردند که رقم خیلی خوبی نسبت به آمار شرکت کنندگان است.
وی افزود: امسال هم چهار دوره برگزار می‌کنیم و برنامه ما برای تابستان این است که جز سی‌ام قرآن بین دانش‌آموزان شهرستان‌های رفسنجان، انار و سرچشمه برگزار کنیم که حجم بالاتری نسبت به دوره‌های قبل از نظر تعداد سوره دارد.
انتهای پیام

captcha