شرکت ۲ هزار نوجوان کرمانی در طرح قرآنی «مسطورا»
کد خبر: 4205798
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۶

شرکت ۲ هزار نوجوان کرمانی در طرح قرآنی «مسطورا»

مدیرکل سازمان تبیلغات کرمان گفت: تاکنون حدود ۲۵ هزار نفر، در طرح بزرگسالان طرح قرآنی «مسطورا» ثبت نام کردند. همچنین حدود دو هزار نفر در پویش نوجوانان ثبت‌نام کردند.

سعید شهابی مدیرکل تبلیغات کرمان

حجت‌الاسلام سعید شهابی، مدیرکل سازمان تبیلغات کرمان در گفت‌وگو با ایکنا از کرمان در خصوص روند اجرای طرح قرآنی «مسطورا» در کرمان، گفت: تاکنون حدود ۲۵ هزار نفر، در طرح بزرگسالان این طرح ثبت نام کردند. همچنین حدود دو هزار نفر در پویش نوجوانان ثبت‌نام کردند.

وی اظهار کرد: هر شب از بین شرکت کنندگان در طرح (افرادی که جواب صحیح را ارسال کردند) قرعه کشی و به پنج نفر از برگزیدگان کارت هدیه پنج میلیون ریالی اهدا می‌شود. نفرات برتر طرح مسطورا در کرمان نیز هر روز در کانال @Mastura_Kerman معرفی می‌شوند.

گفتنی است، طرح قرآنی مسطورا در راستای انس بیشتر مردم با قرآن، جهات تبیین قرآنی و ترویج فرهنگ قرآنی برنامه‌ریزی شده که گام نخست آن به‌مناسبت ماه مبارک رمضان در سراسر کشور اجرا می‌شود. در گام نخست اجرا، ۵۰ آیه برای تدبر در قرآن و ۳۰ آیه برای حفظ در نظر گرفته شده است تا مخاطب روزانه یک آیه را حفظ کند.

برای شرکت در طرح مسطورا و همچنین دسترسی راحت‌تر به محتوای آماده شده طرح هر استان یک سامانه پیامکی دارد و مردم کرمان می‌توانند با ارسال عدد ۵ به شماره ۳۰۰۰۲۶۱۱ عضو کانال ایتا شده و از محتوای روزانه این طرح بهره‌مند ‌شوند.

انتهای پیام
captcha