اختتامیه هشتمین جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» در کرمان برگزار شد
کد خبر: 4203483
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸

اختتامیه هشتمین جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» در کرمان برگزار شد

هشتمین جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» از سوی بسیج رسانه استان کرمان در تالار فرهنگ و هنر این شهر برگزار و از برگزیدگان آن تجلیل شد.

سردار رمضان شریف سخنگوی سپاهبه گزارش ایکنا از کرمان، آیین اختتامیه هشتمین جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» از سوی بسیج رسانه استان کرمان امروز، ۱۴ اسفندماه با حضور سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فرمانده سپاه ثارالله استان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، خانواده شهدا و جمعی از اصحاب رسانه در تالار فرهنگ و هنر کرمان برگزار شد.

سردار رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم با اشاره به تلاش و فعالیت مداوم، پر حجم و برنامه‌ریزی شده دشمن برای زیر سؤال بردن انتخابات و تولیدات رسانه‌ای و طراحی در این حوزه، گفت: بخشی از این طراحی‌ها براساس ضعف‌های ما طراحی شده بود و تلاش تقریباً مداوم داشتند تا انتخابات را از رونق بیندازند.

وی افزود: مشارکت مردم در انتخابات بالای 40 درصد بوده و با تمام وجود باید از این ملت فهیم و زمان‌شناس تشکر کرد که زیر بمباران یک‌و‌نیم ساله رسانه‌های دشمن دچار خطای محاسباتی نشده و همچنان پایبندی به انقلاب و آرمان‌های آن را نشان دادند.

سردار شریف با اشاره به مشارکت حدود 50 درصدی مردم کرمان در انتخابات و همچنین حُسن نظر رهبر معظم انقلاب نسبت به کرمانی‌ها تصریح کرد: پیشنهاد می‌کنم رسانه‌ها روی بیانات مقام معظم رهبری در خصوص کرمان کار ویژه‌ای انجام دهند تا امید به آینده در مردم را افزایش دهد. رسانه‌ها به‌صورت یک جریان عمومی در مورد توانمندی‌ها، ارادت‌ها، شجاعت‌ها و پایبندی‌ها در عین کمبودهای که در استان کرمان وجود دارد کار کنند.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها انتخابات را پایان یافته تلقی نکنند، ادامه داد: باید رو به جلو حرکت کرده، سرمایه‌های قبلی خود را تخریب نکنیم و چهره‌های جدید را تحویل بگیریم. همه باید قدردان مردم باشیم که برندگان اصلی صحنه انتخابات هستند، دشمنان انقلاب و نظام بازندگان اصلی این صحنه بوده‌اند.

سردار شریف ضمن تبیین اهمیت و قدرت رسانه‌ها در جهان و اشاره به موضوع فلسطین، اظهار کرد: دشمنان می‌دانند رویکرد انقلاب اسلامی و پشتیبانی رهبر معظم انقلاب از مردم فلسطین بود که صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها را به این روز سیاه نشانده است و حتی بسیاری از آنهایی که نوکران حلقه به گوش آمریکایی‌ها بودند از ترس افکار عمومی جرئت حمایت از صهیونیست‌ها را ندارند و پرونده صلح و سازش و برقراری ارتباطات برای سال‌های متمادی بسته شد.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به هجمه‌های بسیاری که نسبت به سردار سلیمانی وجود داشت، گفت: بیشترین عملیات روانی و رسانه‌ای دشمن در طول سال‌های گذشته علیه حاج قاسم سلیمانی بود. غافل از اینکه حاج قاسم شعاع امنیت پایدار کشور را گسترش داد و اجازه نداد دشمنان دستشان به سرزمین مادری این انقلاب برسد.

در پایان این مراسم از کتاب «عاشقان مکتب حاج قاسم» تألیف نعیم احمدی رونمایی و از برگزیدگان این دوره از جشنواره تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha