برگزاری مرحله استانی دومین جشنواره ملی «سرود آفرینش» در کرمان
کد خبر: 4202338
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۱

برگزاری مرحله استانی دومین جشنواره ملی «سرود آفرینش» در کرمان

مرحله استانی دومین جشنواره ملی «سرود آفرینش» با حضور ۲۰ گروه سرود در تالار فرهنگ و هنر کرمان برگزار شد.

دومین جشنواره ملی سرود آفرینش در کرمانبه گزارش ایکنا از کرمان، مرحله استانی دومین جشنواره ملی سرود آفرینش «نغمه‌های روشن فردا» در مرحله استانی از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و با مشارکت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و سازمان فرهنگی هنری شهرداری کرمان، روز گذشته، هشتم اسفندماه، با حضور ۲۰ گروه سرود کانونی و آزاد در رده سنی ۷ تا ۱۷ سال در تالار فرهنگ و هنر کرمان برگزار شد.

در این مرحله از جشنواره چهار گروه از شهرستان راور، دو گروه از پاریز و یک گروه از ماهان، یک گروه از سرچشمه، یک گروه از عنبرآباد، یک گروه از نوق و ۱۰ گروه از شهر کرمان برای حضور در مرحله کشوری به اجرای سرود و رقابت پرداختند و داوری اجراها بر عهده مجید محیط، سیدکریم‌الدین نظام‌زاده و محبوبه نژادصادقی بود.

در اختتامیه این جشنواره، گروه سرود «قالی‌بافی» از مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ماهان در بخش کانونی‌ها و گروه سرود «بازی‌های محلی» دختران به سرپرستی مسعود نکویی در بخش آزاد برگزیده شده و به مرحله کشوری راه‌یافتند. همچنین گروه سرود «ایران» از راور به سرپرستی محمد تویسرکانی و گروه سرود «ایران» از نوق به سرپرستی بهجت شریفی به عنوان شایسته تقدیر جشنواره معرفی شدند. محمدطاها خواجویی نیز به عنوان تک‌خوان برگزیده این دوره از جشنواره معرفی شد.

انتهای پیام
captcha