نخستین یادواره شهدای سرباز در کرمان برگزار شد
کد خبر: 4198511
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۹

نخستین یادواره شهدای سرباز در کرمان برگزار شد

نخستین یادواره شهدای سرباز سپاه ثارالله استان کرمان، با حضور خانواده شهدای سرباز و جمعی از سربازان یگان‌های مختلف نیروهای مسلح در حسینیه ثارالله کرمان برگزار شد.

نخستین یادواره شهدای سرباز در کرمانبه گزارش ایکنا از کرمان، نخستین یادواره شهدای سرباز سپاه ثارالله استان کرمان، با حضور اعضای شورای تأمین کرمان، پیشکسوتان دوران دفاع مقدس، خانواده شهدای سرباز و جمعی از سربازان یگان‌های مختلف نیروهای مسلح مستقر در کرمان، صبح امروز، ۱۸ بهمن‌ماه در حسینیه ثارالله کرمان برگزار شد.

سرهنگ حمیدرضا حسینخانی، معاون اجرایی سپاه ثارالله استان کرمان در این مراسم با گرامیداشت یاد شهدا، گفت: در دوران دفاع مقدس و پیروزی انقلاب اسلامی شهدای سرباز بسیاری تقدیم کردیم که با دلاوری، شجاعت، ایثار و شهادت خود نقش مهمی در دفاع از انقلاب داشتند.

وی با بیان اینکه یکی از اقشاری که در پیروزی انقلاب اسلامی نقش داشتند سربازان جوان، متعهد و کلاسیکی بودند که در دوران دفاع مقدس در کنار سایر نیروها حضور داشتند، افزود: تاکنون برای اقشار مختلف یادواره شهدا برگزار شده اما برای این نیروی جوانی که با بصیرت پای انقلاب ایستادند کمتر یادواره برگزار شده لذا این جشنواره را برگزار کردیم تا نسل جوان و جدید با شجاعت‌های همرزمان خود آشنا شوند.

معاون اجرایی سپاه ثارالله استان تصریح کرد: باید خاطرات شهدا را بخوانیم و الگوی ما شهدا باشند. الگوی ما باید شهید سلیمانی باشد که خود را سرباز ولایت خواند. امروز ما باید سرباز ولایت باشیم و این پرافتخارترین جایگاه است.

سرهنگ حسینخانی با بیان اینکه امروز در یک جنگ آخرالزمانی قرار داریم و شیطان تمام ابزار و تاکتیک‌های خود را به میدان آورده، اظهار کرد: باید مواظب باشیم در زمین دشمن بازی نکنیم زیرا جنگ تک بُعدی نیست. در این جنگ باید بصیرت داشت تا سرباز شیطان نشویم. امروز وظیفه ما این است که سرباز تراز انقلاب اسلامی و برای امام زمان(عج) تربیت کنیم.

انتهای پیام
captcha