رسانه‌ها نقش مهمی در اشاعه دستاوردهای انقلاب اسلامی برعهده دارند
کد خبر: 4198373
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۲
رئیس جهاددانشگاهی کرمان:

رسانه‌ها نقش مهمی در اشاعه دستاوردهای انقلاب اسلامی برعهده دارند

مهدی بازمانده با اشاره به پیشرفت‌های گسترده‌ای که از ابتدای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در کشور شاهد هستیم، گفت: رسانه‌ها در اشاعه پیشرفت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی مسئولیت بزرگی دارند.

ویژه برنامه یاد یاران در کرمانبه گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی، ویژه برنامه «یاد یار» به مناسبت چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، مدیر عامل خبرگزاری ایرنای کرمان، خانواده شهید عمرانی و جمعی از پرسنل این مجموعه در دفتر مرکزی جهاددانشگاهی کرمان برگزار شد.

مهدی بازمانده، رئیس جهاددانشگاهی استان کرمان در این ویژه‌برنامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و شهید اسماعیل عمرانی (خبرنگار ایسنای کرمان که در حادثه هواپیمای c130 به شهادت رسید)، گفت: خبرنگاران در برهه‌های مختلف از جمله انقلاب، دفاع مقدس، شرایط بحرانی و حوادث غیرمترقبه مسئولیت خطیر خود را به نحو احسن انجام داده‌اند و حتی جان خود را هم برای اینکه بتوانند واقعیت را با قلم و دوربین خود به خوبی اطلاع رسانی کنند، نثار کردند.

وی افزود: امروز پس از گذشت ۴۵ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، ایران به کشوری سربلند و قدرتمند تبدیل شده است که در حوزه‌های مختلف از جمله، پزشکی، آموزشی، فنی و مهندسی، نظامی و... شاهد پیشرفت و تعالی کشور عزیزمان هستیم و این باعث غرور و افتخار ما ایرانیان است.

ایوب فلاحی، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمان نیز در این مراسم، جهاددانشگاهی استان را یار و همراه همیشگی حوزه امور اجتماعی استانداری دانست و اظهار کرد: خوشبختانه این مجموعه در حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی به خوبی ما را یاری می‌رساند و معاون مشارکت‌های اجتماعی سازمان اجتماعی وزارت کشور از جهاددانشگاهی کرمان به عنوان نهادی فعال در زمینه امور اجتماعی با برنامه های متعدد یاد کرد که باعث خرسندی همکاران ما در مجموعه استانداری کرمان شد.

فلاحی با بیان اینکه شهدا با نثار خون و جان مطهر خود دین سنگینی را بر دوش ما قرار داده‌اند، گفت: امید است بتوانیم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آن‌گونه که شایسته این نظام و مردم است، خدمت کنیم و مدیون خون شهدا نباشیم.

در این مراسم همچنین پدر شهید اسماعیل عمرانی ضمن بیان خصوصیات اخلاقی این شهید به بیان خاطراتی از ایشان پرداخت و در پایان از خانواده شهید عمرانی تجلیل و بانک خون بند ناف رویان در جیرفت به نام این شهید گرانقدر مزین شد.

انتهای پیام
captcha