محفل انس با قرآن نیروهای مسلح در کرمان برگزار می‌شود
کد خبر: 4197134
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶
به مناسبت دهه فجر

محفل انس با قرآن نیروهای مسلح در کرمان برگزار می‌شود

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش از برگزاری محفل انس با قرآن ویژه نیروهای مسلح در کرمان خبر داد و گفت: این برنامه با حضور نیروهای سپاه، ارتش و نیروی انتظامی و قاریان برگزیده به میزبانی قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق برگزار می‌شود.

نشست خبری فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتشبه گزارش ایکنا از کرمان، سرتیپ دوم ستاد امیر غلامعلیان، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش، امروز، ۱۱ بهمن‌ماه در نشست خبری با موضوع تشریح برنامه‌های کمیته نیروهای مسلح دهه فجر چهل‌وپنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در کرمان، گفت: برنامه‌های کمیته نظامی امسال به عهده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش است و تمام برنامه‌های ارتش، سپاه و نیروی انتظامی را در بر می‌گیرد.

وی با بیان اینکه برنامه‌های کمیته نیروهای مسلح همزمان با ۱۲ بهمن و سالروز ورود حضرت امام(ره) به میهن شروع می‌شود، افزود: رژه موتوری نیروهای مسلح و موتورسواران جمعیت هلال احمر از فرودگاه کرمان تا مصلی امام علی(ع) این شهر، پرواز بالگردی و گلباران مسیر رژه موتوری، حضور نیروهای مسلح در مراسم گرامیداشت ۱۲ بهمن و استقرار گروه موزیک ارتش در این مراسم از جمله برنامه‌های نخستین روز دهه فجر در کرمان است.

امیرغلامعلیان با بیان اینکه صبحگاه مشترک نیروهای مسلح روز شنبه، ۱۴ بهمن در مرکز آموزش ۰۵ کرمان برگزار می‌شود، ادامه داد: برگزاری مسابقات ورزشی ویژه یگان‌های مختلف نیروهای مسلح و دیدار فرماندهان ارشد نظامی کرمان با نماینده ولی‌ فقیه در استان از برنامه‌های چهارمین روز بزرگداشت دهه فجر در کرمان است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش اهدای خون از سوی کارکنان و یگان‌های نیروهای مسلح در کرمان و دیدار با خانواده شهدا شهدا از برنامه‌های پنجمین روز بزرگداشت دهه فجر در کرمان اعلام کرد و گفت: در مجموع ۱۰۷۵ شهید ارتش در کرمان داریم و همزمان با دهه فجر با تعدادی از خانواده‌های این شهدا دیدار می‌کنیم.

وی از برگزاری محفل انس با قرآن ویژه نیروهای مسلح در کرمان خبر داد و گفت: این برنامه با حضور نیروهای سپاه، ارتش و نیروی انتظامی و قاریان برگزیده روز سه‌شنبه، ۱۷ بهمن‌ماه ساعت ۷:۳۰ صبح به میزبانی قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق برگزار می‌شود.

امیرغلامعلیان با اشاره به برگزاری مراسم غبارروبی مزار مطهر شهدا با حضور نیروی‌های مسلح و گل‌افشانی گلزاری شهدای کرمان توسط بالگرد هوانیروز، از رایگان بودن موزه ذوالفقار کرمان برای عموم مردم در روز پنجشنبه، ۱۹ بهمن خبر داد و تصریح کرد: برپایی میز خدمت سپاه در نماز جمعه، برپایی ایستگاه سلامت و ویزیت رایگان از سوی بیمارستان منطقه‌ای امام حسین(ع) کرمان از جمله برنامه‌های روز جمعه، ۲۰ بهمن‌ماه در کرمان است.

وی با اشاره به برگزاری چهلمین روز شهادت شهدای حادثه تروریستی کرمان و نورافشانی آسمان استان در شامگاه ۲۱ بهمن‌ماه، اظهار کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور حداکثری مردم و نیروهای مسلح برگزار می‌شود.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش در پایان گفت: علاوه بر برنامه‌های مشترک نیروهای مسلح، هر یک از یگان‌ها و نیروها به‌صورت جداگانه نیز برنامه‌هایی برگزار می‌کنند که دیدار با خانواده شهدا، برگزاری مسابقات فرهنگی و کتابخوانی، آذین‌بندی و پخش سرودهای حماسی و انقلابی از جمله این برنامه‌ها است.

انتهای پیام
captcha