نخستین سینمای بم پس از ۲۰ سال انتظار افتتاح شد
کد خبر: 4195596
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۲
در آستانه دهه فجر

نخستین سینمای بم پس از ۲۰ سال انتظار افتتاح شد

نخستین سینمای شهرستان بم پس از ۲۰ سال انتظار مردم پس از زلزله مهیب بم شامگاه، سوم بهمن‌ماه و در آستانه چهل و پنجمین دهه فجر انقلاب اسلامی افتتاح شد.

افتتات نخستین سینمای بمبه گزارش ایکنا از کرمان، در آیینی با حضور رئیس سازمان سینمایی و سمعی بصری کشور، استاندار کرمان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، مدیر مؤسسه سینما شهر و جمعی از مردم نخستین سینمای شهرستان بم پس از ۲۰ سال انتظار مردم پس از زلزله مهیب بم شامگاه، سوم بهمن‌ماه و در آستانه چهل و پنجمین دهه فجر انقلاب اسلامی افتتاح شد.

محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان در این مراسم با تشکر از سرمایه‌گذاران مجموعه تجاری اطلس بم برای افتتاح سینما، گفت: فعالیت‌های تجاری و سینمایی همپوشانی دارد و کمبود سینما در این مجموعه تجاری احساس می‌شد.

فداکار سینما را یک ابزار مهم و غیر قابل جایگزین دانست و اظهار کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای سینما طرح مفصلی دارد و کار بزرگی در حال انجام است که امیدواریم تا پایان دولت اتفاقات بزرگی در حوزه سینما رقم بخورد و امیدواریم اتفاق خوبی که در بم اتفاق افتاد در شهرهای دیگر نیز رقم بخورد و این عقب‌ماندگی در جبران شود.

انتهای پیام
captcha