ادای احترام رئیس سازمان سینمایی و سمعی بصری به شهدای تروریستی کرمان
کد خبر: 4195440
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۶

ادای احترام رئیس سازمان سینمایی و سمعی بصری به شهدای تروریستی کرمان

رئیس سازمان سینمایی و سمعی بصری کشور با همراهی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان به مقام شهدای حادثه تروریستی کرمان ادای احترام کرد.

ادای احترام رئیس سازمان سینمایی و سمعی بصری به شهدای تروریستی کرمانبه گزارش ایکنا از کرمان، محمد خزاعی، رئیس سازمان سینمایی و سمعی بصری کشور صبح امروز، سوم بهمن‌ماه در بدو ورود به کرمان با همراهی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، مدیر مؤسسه سینما شهر، با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام شامخ شهدا به‌ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای حادثه تروریستی کرمان ادای احترام کرد.

سفر یک روزه رئیس سازمان سینمایی و سمعی بصری به کرمان به منظور افتتاح نخستین سینمای شهرستان بم پس از زلزله انجام شده است. این سینما پس از ۲۰ سال از زلزله بم از سوی بخش خصوصی و با کمک مؤسسه سینما شهر و طی تفاهم‌نامه با اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان به سیستم صوت و تصویر و پرده نمایش مجهز شده و با اتصال به سامانه مدیریت فروش و اکران سینما (سمفا) و انجام چند اکران آزمایشی به ناوگان سینمایی کشور اضافه خواهد شد و مردم بم پس از ۲۰ سال از فرصت تماشای فیلم‌های روز سینمای ایران در فضایی دلچسب و مدرن بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام
captcha