آزادی ۷۸ زندانی به حرمت شهید سلیمانی در کرمان
کد خبر: 4195040
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲

آزادی ۷۸ زندانی به حرمت شهید سلیمانی در کرمان

معاون توسعه حل اختلاف استان کرمان گفت: در راستای اجرای پویش «به حرمت حاج قاسم گذشت می‌کنم» ۷۸ مددجو از زندان‌های استان آزاد شدند و تعداد ۲۸۵ فقره پرونده نیز با صلح و سازش نیز مختومه شده است.

آزادی زندانیانبه گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی دادگستری، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد امیرابراهیمی، معاون توسعه حل اختلاف استان کرمان گفت: در راستای اجرای پویش «به حرمت حاج قاسم گذشت می‌کنم»، 78 مددجو توسط کارکنان شوراهای حل اختلاف ویژه زندان، از زندان‌های استان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

وی افزود: بخشش و گذشت موجب ترویج همدلی و ایجاد آرامش در جامعه می‌شود و انسان نباید تصور کند که انتقام گرفتن به هنگام قدرت و پیروزی افتخار است. افتخار آن است که انسان در این گونه موارد تا آنجا که می‌تواند عفو و گذشت کند.

حجت‌الاسلام امیرابراهیمی ادامه داد: پویش به حرمت حاج قاسم می‌بخشم با هدف استفاده از ظرفیت معنوی و الگوگیری از سیره این شهید والامقام در استان کرمان و با حضور رئیس مرکز توسعه حل اختلاف کشور رونمایی شد و خوشبختانه منشأ خیر و برکات ماندگاری شده است.

معاون توسعه حل اختلاف استان کرمان، اظهار کرد: با مساعدت کارکنان شوراهای حل اختلاف ویژه زندان استان در جهت نهادینه‌سازی فرهنگ صلح و سازش از ابتدای اجرایی‌شدن این پویش تعداد 285 فقره پرونده نیز با صلح و سازش نیز مختومه شده است.

انتهای پیام
captcha