پیام تسلیت مجمع قاریان و حافظان کرمان در پی شهادت یک استاد قرآن
کد خبر: 4192244
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۳

پیام تسلیت مجمع قاریان و حافظان کرمان در پی شهادت یک استاد قرآن

ایمان اسدی، معاون حفظ مجمع قاریان و حافظان قرآن کرمان در پیامی شهادت معصومه بدر‌آبادی، از اساتید این مجمع در حادثه تروریستی کرمان را تسلیت گفت.

شهادتبه گزارش ایکنا از کرمان، به نقل از روابط عمومی مجمع قاریان و حافظان استان کرمان، معصومه بدر‌آبادی از اساتید حفظ مجمع، ۱۳ دی‌ماه در پی جنایت تروریستی در گلزار شهدای کرمان به همراه دختر خود زینب رحمت‌آبادی به شهادت رسید. ایمان اسدی، معاون حفظ مجمع قاریان و حافظان قرآن کرمان در پیامی شهادت این چهره قرآنی را تبریک و تسلیت گفت. متن پیام به شرح زیر است.

«شهادت مظلومانه استاد بزرگوار سرکار خانم بدرآبادی (یکی از مخلص‌ترین اساتید حفظ مجمع) و فرزند عزیز ایشان، در حادثه دردناک حمله تروریستی گلزار شهدا، داغ بزرگی بر دل جامعه بزرگ مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان کرمان و به‌خصوص معاونت حفظ این مجموعه نهاد.

بنده به نوبه خودم ضمن تسلیت و تبریک شهادت مظلومانه آن شهیده بزرگوار به خانواده محترم ایشان و همچنین به شما اساتید محترم معاونت حفظ و سایر همکاران آن بزرگوار، از خداوند متعال می‌خواهم که ما را در راه آرمان‌های وی و عمل به آیات نورانی کتاب وحی ثابت قدم بدارد.»

انتهای پیام
captcha