عاملان جنایات در کرمان، پاسخ کوبنده‌‌ای دریافت می‌کنند
کد خبر: 4191804
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۶
وزیر کشور:

عاملان جنایات در کرمان، پاسخ کوبنده‌‌ای دریافت می‌کنند

احمد وحیدی با بیان اینکه در حال حاضر اوضاع در کرمان عادی و همه چیز تحت کنترل نیروهای امنیتی و انتظامی است، گفت: عاملان این جنایت طبیعتاً سیلی محکم و پاسخ کوبنده‌‌ای دریافت خواهند کرد.

احمد وحیدی وزیر کشوربه گزارش ایکنا از کرمان، احمد وحیدی وزیر کشور امروز، ۱۳ دی‌ماه در یک گفت‌وگوی زنده تلویزیونی درباره انفجارهای تروریستی در گلزار شهدای کرمان با عرض تسلیت جمعی از هموطنان در این حادثه، گفت: عصر امروز اولین انفجار در ساعت ۱۵ رخ داد و وقتی مردم در حال کمک بودند، انفجار دوم حدود ساعت ۱۵:۲۰ روی داد و عمده شهدا و مجروحین در همین انفجار دوم دچار حادثه شدند.

وی با بیان اینکه شمار شهدا بیش از ۱۰۰ نفر است و مجروحان به بیمارستان‌ها منقل شده‌اند و تحت مراقبت هستند، افزود: در حال حاضر اوضاع در کرمان عادی و همه چیز تحت کنترل نیروهای امنیتی و انتظامی است و امدادگران، وزارت بهداشت و هلال احمر در حال انجام وظایف خود هستند و دستگاه‌های امنیتی و انتظامی در منطقه حضور کامل دارند.

وحیدی با تأکید بر اینکه عاملان این جنایت طبیعتاً سیلی محکم و پاسخ کوبنده‌‌ای دریافت خواهند کرد، تصریح کرد: این عمل بزدلانه و جنایت کور علیه کسانی بود که عاشقانه آماده‌ بودند تا سالروز شهادت اسطوره مقاومت و سردار دلها را گرامی بدارند.

وزیر کشور در پایان با تأکید بر اینکه جنایتکاران با این اقدامات بزدلانه و جنایت‌های کور می‌خواهند عزم ملت ما را خاموش کنند اما ملت ما استوار ایستاده و حرکت عظیم انقلاب رو به جلو می‌رود، اظهار کرد: عامل انفجار در حال بررسی است و زمانی که قطعی شد رسماً اعلام می‌شود. مردم به شایعات توجه نکنند و اطلاعات را از طریق رسانه‌های رسمی و مسئولان کسب کنند زیرا دشمن می‌خواهد عملیات روانی ایجاد کنند.

انتهای پیام
captcha