۵۰ درصد اشتغالزایی در کمیته امداد توسط راهبران انجام می‌شود
کد خبر: 4190427
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱
رئیس کمیته امداد کشور:

۵۰ درصد اشتغالزایی در کمیته امداد توسط راهبران انجام می‌شود

سیدمرتضی بختیاری با بیان اینکه راهبری شغلی یکی از رویکردهای کمیته امداد است، گفت: در سراسر کشور بیش از پنج هزار راهبر شغلی داریم و در آینده ۵۰ درصد اشتغال کمیته امداد توسط راهبران شغلی امین و متعهد انجام خواهد شد.

سیدمرتضی بختیاری رئیس کمیته امدادبه گزارش ایکنا از کرمان، سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد کشور، امروز، هفتم دی‌ماه در جشن خودکفایی پنج هزار مددجوی تحت کمیته امداد استان کرمان با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در خصوص مردم کرمان گفت: جبهه مقاومت از دست‌پرورده‌های سردار دل‌ها است. استان کرمان بیش از شش هزار و ۵۰۰ شهید دارد و دانشمندان زیادی از استان کرمان برخواسته‌اند که حاج قاسم سلیمانی یکی از آنهاست.

وی با بیان اینکه محور وحدت موجود در استان کرمان و پرچمدار وحدت در کشور حاج قاسم سلیمانی است، به جشن توانمندسازی پنج هزار مددجوی کرمانی اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری از کمیته امداد خواستند که توانمندسازی با حفظ کرامت انسانی انجام شود و خدمات کمیته امداد به سالمندان و بیماران صعب‌العلاج را آخر عمر انجام می‌دهیم و مابقی مددجویان را در حلقه اشتغال خودکفایی قرار خواهیم داد.

بختیاری افزود: به دنبال اشتغال پایدار که درآمد باثباتی ایجاد می‌کند، هستیم. راهبری شغلی یکی از رویکردهای کمیته امداد است و در مهارت‌آموزی، نظارت بر کیفیت تولید، نظارت بر برنامه‌های مالی و بازاریابی از وظایف راهبر شغلی است. در سراسر کشور بیش از پنج هزار راهبر شغلی داریم و در آینده ۵۰ درصد اشتغال کمیته امداد توسط راهبران شغلی امین و متعهد انجام خواهد شد.

وی با اشاره به شعار سال اظهار کرد: امسال ۳۵ همت تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان پرداخت و ۱۰۰ هزار نفر در نتیجه خودکفایی از تحت پوشش خارج می‌شوند. باید به سمت اشتغال پایدار برویم و این مهم نیاز به اقتصاد دیجیتالی و دانش‌بنیان دارد و با کمک نمایندگان مجلس و کارآفرینان می‌توان مشکالات اشتغال را برطرف کنیم.

رئیس کمیته امداد کشور در پایان با تأکید بر اینکه اشتغال خانگی را نباید فراموش کنیم، گفت: اشتغال خانگی در استان کرمان موفق بوده و کرمان یکی از استان‌هایی است که در زمینه اشتغال خُرد می‌تواند به ما کمک کند. در راهبرد اشتغال خانگی، شرکت‌های بزرگ می‌توانند به خوبی دست کمیته امداد را بگیرند و بیکاری اگر حل شود، ریشه فساد خشکانده می‌شود.

انتهای پیام
captcha