رزمایش اهدای ۸۰۰ سری جهیزیه به مددجویان کرمانی برگزار شد
کد خبر: 4190402
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۹

رزمایش اهدای ۸۰۰ سری جهیزیه به مددجویان کرمانی برگزار شد

رزمایش اهدای ۸۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمان در آستانه ولادت حضرت زهرا(س) و چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی برگزار شد.

رزمایش اهدای ۸۰۰ سری جهیزیه به مددجویان کرمانبه گزارش ایکنا از کرمان، در آستانه ولادت حضرت زهرا(س) و چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی رزمایش اهدای ۸۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمان، صبح امروز، هفتم دی‌ماه با حضور رئیس کمیته امداد کشور و جمعی از مسئولان استانی در مصلی امام علی(ع) شهر کرمان برگزار شد.

سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد کشور، در جریان این افتتاحیه با بیان اینکه توانمندسازی مددجویان از برنامه‌های اصلی کمیته امداد است که مقام معظم رهبری نیز با صراحت بر آن تأکید دارند، گفت: برپایی نمایشگاه بلندای همت از تولیدات مددجویان، جشن خودکفایی پنج هزار مددجو که با گرفتن تسهیلات خودکفا شده‌اند و اهدای جهیزیه از جمله برنامه‌هایی است که امروز در کرمان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به خودکفاشدن ۱۰۰ هزار مددجو در کشور اظهار کرد: همدلی و همراهی در استان کرمان رمز موفقیت کمیته امداد است و کرمان دارای رتبه در کشور و در کمک‌های خیرین جزو استان‌های برجسته است و خدمات دلی خیرین در مناطق محروم جزو ویژگی‌های کرمان است.

یادآور می‌شود، بسته‌های جهیزیه از اعتبارات امداد و از کالاهای داخلی تأمین شده و شامل پنج قلم کالای اساسی، یخچال، ماشین‌لباسشویی، اجاق گاز، جاروبرقی و تلوزیون هر سری به ارزش ۳۵ میلیون تومان است. علاوه بر این ۸۰۰ سری جهیزیه‌، در مجموع طی ۹ امسال، سه هزار و ۶۹۲ سری جهیزیه به ارزش ۱۲۱ میلیارد تومان بین زوج‌های نیازمند توزیع شده است.

انتهای پیام
captcha