بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ یتیم در استان کرمان نیازمند حمایت هستند
کد خبر: 4188832
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۸

بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ یتیم در استان کرمان نیازمند حمایت هستند

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین در آستانه شب یلدا در راستای جذب حامی برای ایتام و فرزندان خانواده‌های نیازمند و حمایت از آنها در آستانه شب یلدا خبر داد و گفت: ۲ هزار و ۵۱۶ نفر از ایتام و فرزندان محسنین در کرمان فاقد حامی هستند.

اکرام ایتامبه گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، ناصر عسکری‌نژاد، مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با اشاره به اجرای پویش«یلدای مهربانی» در سطح استان از اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین در آستانه شب یلدا در راستای جذب حامی برای ایتام و فرزندان خانواده‌های نیازمند و حمایت از آنها در آستانه شب یلدا خبر داد و گفت: هرساله با نزدیک شدن به شب یلدا تمام تلاش و همت خود را به کار می‌گیریم تا با تهیه بسته‌های معیشتی، یلدای شادی را برای خانواده‌های تحت حمایت رقم بزنیم.

وی افزود: در همین راستا مردم نوعدوست استان و حامیان نیکوکار می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۶*۰۳۴*۸۸۷۷* با پرداخت کمک‌های نقدی در این ‌کار خیر شرکت کرده و ایتام را همسفره خود کنند.

عسکری‌نژاد با اشاره به اینکه هم اکنون ۲۷ هزار و ۷۴۰ فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارند، اظهار کرد: ۲ هزار و ۵۱۶ نفر از این ایتام و فرزندان محسنین فاقد حامی هستند.

وی تعداد کل حامیان ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان را ۶۸ هزار و ۲۸۶ نفر اعلام کرد و ادامه داد: این حامیان ماهیانه با کمک‌های نقدی و غیرنقدی از فرزندان معنوی تحت تکفل خود حمایت می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان در پایان گفت: خیران و نیکوکاران می‌توانند با مراجعه به ادارات کمیته امداد در سراسر استان و یا از طریق سایت ekram.emdad.ir فرزندان معنوی خود را انتخاب و از آنها حمایت کنند.

انتهای پیام
captcha