آغاز اردوهای راهیان‌نور مکتب شهید سلیمانی ویژه دانش‌آموزان سراسر کشور
کد خبر: 4188313
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۵

آغاز اردوهای راهیان‌نور مکتب شهید سلیمانی ویژه دانش‌آموزان سراسر کشور

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: اردوی راهیان‌نور مکتب شهید سلیمانی (زیارت مرقد مطهر شهید سلیمانی) ویژه دانش‌آموزان مدارس غیر‌دولتی سراسر کشور آغاز شد.

مزار شهید سلیمانیبه گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش، رضا رضایی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از حضور بیش از ۳۰۰ هزار دانش‌آموز از سراسر کشور در اردو‌های راهیان‌نور مکتب شهید سلیمانی در گلزار شهدای کرمان خبر داد و گفت: در سال تحصیلی گذشته بیش از ۱۵۰ هزار دانش‌آموز از گلزار شهدای کرمان، بیت الزهرا(س) حاج قاسم و موزه دفاع مقدس در قالب اردو‌های مکتب شهید سلیمانی بازدید کردند.

رضایی از اعزام بیش از ۲۵۰ هزار دانش‌آموز استان در اردو‌های راهیان پیشرفت نیز خبر داد و افزود: بیش از ۵ هزار دانش‌آموز استان نیز به اردو‌های راهیان نور خوزستان در سال جاری اعزام می‌شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان ادامه داد: اردوی راهیان‌نور کرمان در راستای عمل به فرمان رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر معرفی مکتب و شخصیت حاج قاسم و الگوسازی آن برای دانش‌آموزان شکل گرفت.

رضایی تصریح کرد: زیارت مزار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، بازدید از موزه دفاع مقدس کرمان و حسینیه فدک الزهرای حاج قاسم و معرفی مکتب و شخصیت حاج قاسم از جمله برنامه‌‎های فرهنگی است که در کرمان برای دانش‌آموزان در نظر گرفته شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان همچنین از اجتماع ۶ هزار نفری دانش آموزان دختر شهر کرمان همزمان با ایام سالگرد شهید سلیمانی در مصلی بزرگ امام علی(ع) کرمان با حضور وزیر آموزش و پرورش خبر داد.

انتهای پیام
captcha