روش‌های مشارکت مردم در پویش ملی «یلدای مهربانی» اعلام شد
کد خبر: 4187695
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۹

روش‌های مشارکت مردم در پویش ملی «یلدای مهربانی» اعلام شد

روش‌های مشارکت مردم در پویش ملی «یلدای مهربانی» با هدف تأمین مایحتاج معیشتی خانواده‌های نیازمند در شب یلدا از سوی کمیته امداد استان کرمان اعلام شد.

روش‌های مشارکت مردم در پویش یلدای مهربانیبه گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، ناصر عسکری‌نژاد، مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با اشاره به برگزاری پویش ملی «یلدای مهربانی» هم‌زمان با فرارسیدن شب یلدا، گفت: این پویش با هدف تأمین مایحتاج معیشتی خانواده‌های نیازمند در شب یلدا برگزار می‌شود و خیران و مردم نیکوکار از طریق کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود، احتیاجات شب یلدایی خانواده‌های نیازمند را تأمین می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: مردم خیر و نیکوکار استان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق کد دستوری #034*8877* و یا از طریق شماره کارت 6037997950030461 پرداخت کنند تا در اولین فرصت مایجتاج مورد نیاز خانواده‌های نیازمند در شب یلدا خریداری و تحویل آنها شود.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان اظهار کرد: مردم نیکوکار و نوع دوست استان می‌توانند کمک‌های غیر‌نقدی خود را نیز به دفاتر کمیته امداد در سراسر استان و یا مراکز نیکوکاری سطح استان تحویل دهند.

انتهای پیام
captcha