نقش شهید سلیمانی در مقاومت مردم فلسطین مشهود است
کد خبر: 4182663
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۵

نقش شهید سلیمانی در مقاومت مردم فلسطین مشهود است

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه رزمندگان حماس توانستند به تنهایی اسرائیل، آمریکا، انگلیس و نظام سلطه را به شکست وادار کنند و این نشان از بزرگی و بزرگ شدن رزمندگان در جبهه مقاومت است، گفت: نقش حاج قاسم در این صحنه کاملاً مشهود و نمایان است.

سردار حسین معروفی معاون هماهنگ کننده بسیجبه گزارش ایکنا از کرمان، سردار حسین معروفی، معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور عصر امروز، ۲۷ آبان‌ماه در مراسم راهمیمایی مردم کرمان در حمایت از مردم غزه با اشاره به پیشینه هوشمند، مؤمن و پرافتخار مردم دیار کریمان در دوره‌های مختلف، گفت: کرمان امروز با حاج قاسم که مایه افتخار بشریت است، شناخته می‌شود و جبهه مقاومت هوشمندی مردمان فرمانده خود یعنی مردم کرمان را نظاره می‌کنند.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی نگاه جهان اسلام را به حقیقت شیعه عوض کرد، افزود: امروز سخن اسماعیل هنیه که شهید سلیمانی را شهید قدس نامید برای همه دنیا ملموس است. عملیات جدید فلسطین و رزمندگان حماس یک طراحی جدید نبود. نظام سلطه ۷۵ سال اشغالگری و دزدی کرده و مردم مظلوم فلسطین را قتل عام کردند و از سرزمین مقدسشان فراری دادند. مردم غزه ۷۵ سال در جنگ هستند و در حین جنگ یک عملیات جدید طراحی کردند تا دنیایی که فلسطین را فراموش کرده بودند را بیدار کنند و نگذارند فلسطین محو شود.

سردار معروفی با تأکید بر اینکه طراحی دقیق عملیات رزمندگان حماس از سوی خود آنها و متناسب با بوم بوده است، اظهار کرد: امروز رزمندگان حماس توانستند به تنهایی اسرائیل، آمریکا، انگلیس و نظام سلطه را به شکست وادار کنند و این نشان از بزرگی و بزرگ شدن رزمندگان در جبهه مقاومت است و نقش حاج قاسم در این صحنه کاملاً مشهود و نمایان است.

وی با بیان اینکه طوفان‌الاقصی هیمنه دشمن را به‌گونه‌ای شکست که غیر قابل ترمیم است، تصریح کرد: مردم طوفان به پا کرده و نظام سلطه غافلگیرانه شکست را دید و برای ترمیم آمد و به همه ثابت شد حوزه جنگ مذهب نیست بلکه سیاسی است.

سردار معروفی با اشاره به اقدام آمریکا برای مقابله با اسلام ناب محمدی و ایجاد داعش و اسلام آمریکایی، اظهار کرد: امروز به مردم غزه می‌گوییم ما ملت ایران جان، قلب، جسم، روح و همه وجودمان در کنار شماست. ما شما را از خود جدا نمی‌دانیم؛ شما قلب ما هستید که با دشمنان قسم خورده دین خدا می‌جنگید.

وی با بیان اینکه دشمن حاج قاسم را ترور کرد تا قلب جهان اسلام را از کار بیاندازد اما شهید سلیمانی زنده است و بن‌بست ندارد، افزود: دنیا فلسطین را فراموش کرده بود اما امروز نه تنها مسلمانان بلکه مردم در آمریکا، انگلیس، فرانسه و... پای کار آمدند و نشان دادند مردم دنیا از دولتمردان و دولت‌ها جلوتر هستند و بیداری در دنیا یک حرکت و گفتمان جدید است و این بیداری و گفتمان بزرگترین ابزار مسلمانان برای تولید قدرت نرم بود که باید از آن نگهداری شود.

سردار معروفی نقش مردم در مقاومت فلسطین را مهم خواند و با بیان اینکه مقاومت رمز و کلید پیروزی است، تصریح کرد: تاریخ این صبر و مقاومت را ثبت خواهد کرد. نکته مهم در جریان مقاومت گفتمان است، گفتمان مردم فلسطین همان گفتمان اهل‌بیت‌(ع) است در حالی که گروهی می‌خواستند این گفتمان را در انشقاق با تشییع قرار دهند که دروغ و خیانت بود و باید رسانه‌های ما مراقب باشند تا انشقاق ایجاد نشوند.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج افزود: ویژگی مهم عملیات‌های حماس این است که طراحی این عملیلات‌ها با رزمندگان فلسطین بود و مردم نیز به زیبایی از این رزمندگان حمایت کردند و هرچه مساجد و بیمارستان‌ها را هدف قرار دادند تا مردم علیه رزمندگان چیزی بگویند اما عکس آن را مشاهده کردند.

وی با اشاره به جنایات اسرائیل در به شهادت رساندن خبرنگاران، کودکان و...، گفت: حقیقت این است که صحنه‌گردان اصلی آمریکا بود به همین دلیل رئیس‌جمهور فراموشکار آمریکا با دستپاچگی خود را به سرزمین اشغالی رساند و جلسه نظامی برگزار کرد.

سردار معروفی به اقدامات مستکبران در اغتشاشات سال گذشته ایران اشاره کرد و افزود: کسانی که سال گذشته می‌خواستند انقلاب را به لبه پرتگاه ببرند و آن را شکست دهند امروز به ایران پیغام می‌دهند تا از حماس بخواهد خویشتن‌داری کند و امروز دستشان جلوی ایران دراز است اما نباید گذاشت دشمن با فضای مجازی به قلب‌های ما نفوذ کند در حالی که واقعیت آن چیزی است که امروز مردم دنیا را به میدان آورده است.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج خطاب به مردم تصریح کرد: این کینه مقدس نسبت به مستکبران را در سینه حفظ کنید؛ دشمنان اسلام و انقلاب دست بردار نیستند و ما باید وحدت را حفظ کنیم تا تولید قدرت شود و انشقاق که رمز اصلی دشمن است به وجود نیاید و با وجود مشکلات باید مراقب بزرگی و عزت خود باشیم.

سردار معروفی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به در پیش بودن چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، اظهار کرد: امسال سالگرد شهید سلیمانی باید با سال‌های گذشته متفاوت باشد. از ۱۵ مهرماه مشاهده کردیم که دنیا چگونه اندیشه این سردار را به نمایش گذاشت و امروز همه مظلومان منتظرند چگونه سالگرد را پاس می‌داریم. کرمان امسال باید جهت دهنده حرکت‌ها شود و این حرکت بزرگ معنوی را برای دلگرمی جبهه مقاومت پاس بداریم و امسال اجلاسیه پایانی بزرگداشت سالگرد با حضور بانوان شهید جبهه مقاومت از سراسر دنیا در کرمان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha