غزه به خط مقدم جبهه مقاومت تبدیل شده است
کد خبر: 4180956
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰

غزه به خط مقدم جبهه مقاومت تبدیل شده است

امام جمعه نرماشیر با بیان اینکه غزه به خط مقدم و نماد جبهه مقاومت تبدیل شده است، گفت: آمریکا درصدد دامن زدن به مسابقه تسلیحاتی در منطقه شرق آسیاست و پشت تمام بحران‌ها آمریکا قرار دارد.

حجت‌الاسلام علی‌اکبر منصفی امام جمعه نرماشیربه گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام علی‌اکبر منصفی، امام جمعه نرماشیر امروز، ۱۹ آبان‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی به سخنی از امام علی(ع) اشاره کرد و گفت: خوشا به حال کسی که پیوسته به یاد معاد باشد و برای آن روز عمل کند. در روزی که نامه اعمال انسان را به او می‌دهند هیچ عمل کوچک و بزرگی نیست مگر اینکه ثبت شده باشد و آن کسی که چنین دادگاه را باور داشته باشد اگر لغزشی از او سر بزند توبه و جبران می‌کند و کسی که اعتقاد نداشته باشد تابع هوای نفسانی است.

امام جمعه نرماشیر با اشاره به سخنی از رهبر معظم انقلاب که فرمودند جوانان باید از قضایای مختلف تحلیل داشته باشند، افزود: غزه به خط مقدم و نماد جبهه مقاومت تبدیل شده و این موضوع در سخنان دبیرکل حزب‌الله مورد تأکید بود؛ سخنان اخیر سید مقاومت هشدار صريح به رژیم اشغالگر بود اگر شرایط به گونه‌ای پیش برود که منتج به حضور جبهه مقاومت درمیدان نبرد با صهیونیست‌ها شود قطعاً بازنده آن آمریکا و صهیونیست‌ها خواهند بود.

وی با بیان اینکه خط قرمز مقاومت پایان جنگ و پیروزی حماس است و امکان تغییر آن وجود ندارد، ادامه داد: یکی از اهداف آمریکا خلق بحران‌ها و زمینه‌سازی برای فروش سلاح بیشتر به کشورهای مختلف است. آمریکا درصدد دامن زدن به مسابقه تسلیحاتی در منطقه آسیا است و پشت تمام بحران‌ها آمریکا قرار دارد.

حجت‌الاسلام منصفی در پایان با گرامیداشت سالروز رحلت علامه طباطبایی و همچنین روز کتاب و کتابخوانی، گفت: گسترش فرهنگ کتابخوانی برای رشد و تعالی جامعه ضروری است؛ باید کتاب خواندن را در خانواده ترویج کرد و هدیه دادن کتاب به فرزندان بسیار تأثیرگذار است.

انتهای پیام
captcha