اسرائیل در مقابل مقاومت زانو زده است
کد خبر: 4176156
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۸
امام جمعه موقت کرمان:

اسرائیل در مقابل مقاومت زانو زده است

حجت‌الاسلام عربپور با تأکید بر اینکه اقدامات اسرائیل کوچکترین خللی در اراده فولادین مقاومت ندارد و نمی‌تواند رسوایی در طوفان الاقصی را جبران کند، گفت: اسرائیل در مقابل مقاومت زانو زده و آنها در جنگ‌ پیروز نیستند آنها در آدم‌کشی توان دارند و این جنایات به نفع اسرائیل نیست.

تجمع مردم کرمانبه گزارش ایکنا از کرمان، مردم پایتخت مقاومت جهان اسلام در محکومیت رژیم صهیونیستی در بیمارستان المعمدانی غزه و کشتار مردم بی‌گناه فلسطین پیش از ظهر امروز، ۲۶ مهرماه در گلزار شهدای کرمان تجمع کرده و خشم خود از اقدامات استکباران را اعلام کردند.

حجت‌الاسلام مهدی‌عربپور، امام جمعه موقت کرمان در این مراسم ضمن محکومیت اقدامات اسرائیل گفت: تا فلسطین وجود دارد مقاومت نیز ادامه می‌یابد. اگر دشمن جلاد جنایات خود را بیشتر کند مقاومت فلسطین برای باز پس‌گیری تا آخرین وجبی که در دست دشمن باشد ادامه دارد و محور مقاومت و تمام آزادی‌خواهان جهان در این مقاومت شریک هستند. مردم کرمان نیز اعلام می‌کنند که همواره دشمن ستمگران و یار مظلومان در هر موقعیتی هستند.

وی افزود: پیام ما به دنیا این است که اسرائیل همواره به عنوان غاصب برای رسیدن به خواسته‌های خود حد و مرزی نمی‌شناسند و ما تا محو کامل اسرائیل، آن را رها نخواهیم کرد.

مقاومت درسی است که شهدا و امامین انقلاب به ما دادند و در مقابله با ظالم و اشغالگر و کودک‌کش صلح معنا ندارد و ظالم باید نابود شود.

حجت‌الاسلام عربپور ادامه داد: همانگونه که قرآن به ما آموخته، ایستادگی برای دفاع از حق و نابودی ستمگران راه اصلی است؛ ایران با مقاومت در دفاع مقدس پیروز شد مردم فلسطین نیز با مقاومت پیروز می‌شوند و این وعده الهی است که کسانی در راه حق ایستادگی می‌کنند حتماً به پیروزی می‌رسند و هیچ نگرانی برای جبهه حق و هیچ سستی برای جبهه مقاومت نیست.

وی با تأکید بر اینکه اقدامات اسرائیل کوچکترین خللی در اراده فولادین مقاومت ندارد، اظهار کرد: اسرائیل امروز به دنبال خالی کردن غزه از سکنه و آواره کردن مردم فلسطین است اما این آرزوی خود را به گور خواهد برد و خون مظلومان فلسطین ریشه ستم را از بین می‌برد.

امام جمعه موقت کرمان تصریح کرد: اسرائیل بداند که با این نقشه‌ها نمی‌تواند رسوایی در طوفان الاقصی را جبران کنند. در میدان جنگ آن کسی که شجاع باشد ایستادگی می‌کند و جنایات جنگی نه تنها پیروزی نیست بلکه شکست است. اسرائیل در مقابل مقاومت زانو زده؛ آنها در جنگ‌ پیروز نیستند آنها در آدم‌کشی توان دارند که این جنایات به نفع اسرائیل نیست.

وی با اشاره به پشتیبانی آمریکا از جنایات اسرائیل، افزود: مردم دنیا بدانند که آمریکا و مستکبرین هیچ‌گاه با کشورهای اسلامی دوست نخواهند شد و آنها نشان دادند که از جلادان صهیونیست حمایت سیاسی و تسلیحاتی انجام می‌دهند.

حجت‌الاسلام عربپور در پایان گفت: ملت آزاده ایران اسلامی، ملت مقاومی که ۴۰ سال با آمریکا و اسرائیل جنگید امروز آماده هرگونه حمایت از فلسطین است و همدلی خود با فلسطین و خشم خود از آدم کشی‌های اسرائیل را اعلام می‌کنیم.

انتهای پیام
captcha