کتاب «فاتحان اروند» منتشر شد
کد خبر: 4171678
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۲

کتاب «فاتحان اروند» منتشر شد

کتاب «فاتحان اروند» گوشه‌ای از خاطرات ۴۷ شهید روستای لاهیجان از توابع شهرستان رفسنجان در ۲۱۲ صفحه توسط انتشارات شهید حاج قاسم سلیمانی منتشر شد.

کتاب فاتحان اروندبه گزارش ایکنا از کرمان، کتاب «فاتحان اروند» گوشه‌ای خاطرات ۴۷ شهید روستای لاهیجان از توابع شهرستان رفسنجان است که در ۲۱۲ صفحه از سوی محمد دهشیری از رزمندگان دوران دفاع مقدس تألیف شده و با همکاری روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه توسط انتشارات شهید حاج قاسم سلیمانی در ۵۰۰ جلد به چاپ رسیده است.

این کتاب در سه فصل تدوین شده است و در مقدمه، روستای لاهیجان معرفی می‌شود. فصل اول کتاب به معرفی شهدای روستا و زندگینامه، خاطرات و کرامات آنها می‌پردازد. در فصل دوم رشادت‌های فرماندهان و شهدای روستای لاهیجان در گردان ۴۱۰ غواص در عملیات والفجر۸ و عبور از اروندرود آمده است. همچنین دلیل نامگذاری روستای لاهیجان به نام روستای فاتحان اروند نیز در این فصل بررسی می‌شود. فصل سوم کتاب نیز شامل تصاویر شهدای روستای لاهیجان است.

بنابر گفته نویسنده کتاب «فاتحان اروند»، به دلیل استقبال خوب مردم و با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان رفسنجان، آبان‌ماه امسال این کتاب در یک‌هزار جلد به چاپ دوم می‌رسد.

انتهای پیام
captcha