نخستین سالگرد شهید سیدحمیدرضا هاشمی در کرمان برگزار می‌شود
کد خبر: 4171527
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۳

نخستین سالگرد شهید سیدحمیدرضا هاشمی در کرمان برگزار می‌شود

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از برگزاری نخستین سالگرد شهادت سردار هاشمی در کرمان خبر داد و گفت: این مراسم روز دوشنبه، دهم مهرماه در حسینیه ثارالله کرمان برگزار می‌شود.

شهید سید حمیدرضا هاشمیبه گزارش ایکنا از کرمان، سردار محمدعلی نظری، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از برگزاری نخستین سالگرد شهادت سردار هاشمی در کرمان خبر داد و گفت: سردار سیدحمید هاشمی از شهدای امنیت سال گذشته بود و در آستانه نخستین سالگرد این شهید هستیم.

وی با بیان اینکه این مراسم روز دوشنبه، دهم مهرماه امسال در حسینیه ثارالله کرمان برگزار می‌شود، افزود: شهید هاشمی جان خود را برای امنیت مردم گذاشت و هشتم مهرماه سال گذشته این شهید به‌صورت هدفمند توسط ایادی تروریسم وهابی به شهادت رسید. به دلیل اینکه هشتم مهرماه مراسمی در سیستان‌و‌بلوچستان برای شهدای این حادثه تروریستی برگزار می‌شود تصمیم بر آن شد تا در کرمان به عنوان زادگاه شهید هاشمی، مراسم با حضور خانواده شهید و مردم در دهم مهرماه برگزار شود.

نظری در پایان اظهار کرد: از آنجا که شهید سیدحمیدرضا هاشمی مانند دیگر شهدا روحیه مردم دوستی و مردم یاری داشت در نخستین سالگرد ایشان ۲ برنامه توزیع جهیزیه و افتتاح ۱۱۰ منزل مسکونی مددجویی انجام می‌شود تا نشان دهیم مرام شهدا ادامه دارد و دنباله‌رو شهدا هستیم.

انتهای پیام
captcha