کرسی «تلاوت و تدبر در قرآن» در کرمان برگزار می‌شود
کد خبر: 4144604
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۱

کرسی «تلاوت و تدبر در قرآن» در کرمان برگزار می‌شود

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کرمان از برگزاری کرسی «تلاوت و تدبر در قرآن» در کرمان خبر داد و گفت: این برنامه نورانی به‌مناسبت دهه کرامت و همزمان با ولادت امام رئوف برگزار می‌شود.

کرسی تلاوت و تدبر در قرآن در کرماننجمه موسی‌پور، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کرمان در گفت‌وگو با ایکنا از استان، ضمن تبریک دهه کرامت، از برگزاری کرسی «تلاوت و تدبر در قرآن» در کرمان خبر داد و گفت: این برنامه معنوی از سوی معاونت فرهنگی جهاد‌دانشگاهی استان و خبرگزاری ایکنا شعبه کرمان به‌مناسبت دهه کرامت و همزمان با ولادت امام رئوف برگزار می‌شود.
 
وی اظهار کرد: معطر شدن فضای دانشگاه به صوت قرآن، مأنوس شدن دانشگاهیان با کلام خداوند، ترویج فرهنگ قرآن‌خوانی، تقویت اندیشه‌ها و باورها در سبک زندگی از منظر قرآن، ایجاد بستری برای تجمع نخبگان دانشگاهی و آشنایی آنها با ظرفیت‌های قرآنی، ایجاد بستری برای تجمع نخبگان قرآنی که می‌تواند منجر به انس و الفت بیشتر آنها شود و... از اهداف برگزاری این برنامه قرآنی است.
 
موسی‌پور با بیان اینکه قرآن نور زندگی است و آیات آن مسیر رسیدن به سعادت را به انسان نشان می‌دهد، افزود: کرسی تلاوت و تدبر در قرآن با محوریت سوره مبارک لقمان برگزار خواهد شد و پس از قرائت، نکات ارزشمند این سوره توسط یکی از مفسران استان بیان می‌شود.
 
معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان ضمن تقدیر از همکاری دانشگاه شهید باهنر کرمان، نهاد رهبری دانشگاه شهید باهنر و مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی کرمان در برگزاری این برنامه معنوی گفت: این برنامه، ۱۰ خردادماه ساعت ۷:۳۰ در حسینیه شهدای گمنام دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار می‌شود.
انتهای پیام
captcha