محفل انس با قرآن در زرند برگزار شد
کد خبر: 4134721
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۲

محفل انس با قرآن در زرند برگزار شد

به‌مناسبت ماه مبارک رمضان محفل انس با قرآن با حضور رئیس کل دادگستری کرمان و کارکنان قضایی شهرستان زرند برگزار شد.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی رئیس کل دادگستری کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان، به‌مناسبت ماه مبارک رمضان، محفل انس با قرآن با حضور رئیس کل دادگستری استان کرمان، رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب مرکز استان، رئیس دادگستری و قضات و کارمندان اداری دادگستری شهرستان زرند شامگاه، ۲۷ فروردین‌ماه در زرند برگزار شد.

حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی، رئیس کل دادگستری استان در این مراسم بیان کرد: ماه مبارک رمضان به حرمت قرآن کریم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و باید بهره‌های معنوی این ماه پر برکت در سایر ماه‌های سال تداوم یابد.

وی در ادامه با بیان اینکه دستگاه قضایی استان برای تحقق شعار سال در کنار دولت است، گفت: رهبر معظم انقلاب در سال‌های اخیر همواره بر موضوع اقتصاد تأکید دارند و دستگاه قضایی در مسیر اجرای این فرمایشات گام برمی‌دارد.

مقام عالی قضایی در استان با بیان اینکه دادستان‌های کرمان برای مهار تورم و توسعه اشتغال در میدان هستند و به سازمان‌های دولتی کمک می‌کنند، اظهار کرد: دادگستری کل استان کرمان اقدامات خود در راستای حمایت از تولید و تحقق اقتصاد مقاومتی را از سال‌های گذشته آغاز کرده و در این زمینه ضمن گره گشایی از مشکلات فعالان اقتصادی، تجربیات بسیار خوبی به‌دست آمده است.

انتهای پیام
captcha