اجرای برنامه‌های آموزشی و تربیتی ویژه کودکان در کرمان
کد خبر: 4130470
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۳

اجرای برنامه‌های آموزشی و تربیتی ویژه کودکان در کرمان

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان از اجرای برنامه‌های آموزشی و تربیتی ویژه کودکان همزمان با جزءخوانی قرآن در حسینیه ثارالله خبر داد و گفت: آشنایی کودکان با ارزش‌های دینی از جمله اهداف برگزاری این برنامه‌ها است.

اجرای برنامه‌های آموزشی و تربیتی ویژه کودکان در کرمان

به گزارش ایکنا و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش کرمان، طاهره زحمتکش، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان از اجرای برنامه‌های آموزشی و تربیتی ویژه کودکان توسط مربیان مراکز پیش دبستانی همزمان با جزءخوانی قرآن در حسینیه ثارالله خبر داد.

وی در حاشیه بازدید از روند برگزاری این دوره‌های آموزشی، ایجاد سرگرمی‌های آموزشی و تربیتی برای فرزندان شرکت‌کنندگان در مراسم جمع‌خوانی قرآن را از مهمترین اهداف اجرای این برنامه‌ها دانست و اظهار کرد: آشنایی با ارزش‌های دینی مانند نماز و روزه، انس با قرآن و آموزش مهارت‌های زندگی و اجتماعی از دیگر اهداف این برنامه‌ها است.

زحمتکش با بیان اینکه در این کارگاه‌های آموزشی به تلاوت سوره‌های کوچک قرآن همراه با ارائه یک هدف تربیتی ویژه آن سوره پرداخته می‌شود، گفت: برگزاری کارگاه‌های خوشنویسی ویژه کودکان ۷ سال به بالا، نقاشی خلاق، کارگاه کاردستی با وسایل دور ریختنی، نمایش خلاق با محتوای نماز و روزه، اجرای سرود، قصه و نمایش عروسکی، هوش، خمیربازی و نقاشی شطرنجی از جمله برنامه‌های کارگاه‌های آموزشی تربیتی است.

 

انتهای پیام
captcha