تالار فرهنگ و هنر کرمان میزبان برنامه‌های فاخر فرهنگی هنری است
کد خبر: 4119645
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۴

تالار فرهنگ و هنر کرمان میزبان برنامه‌های فاخر فرهنگی هنری است

استاندار کرمان به بیان اینکه تالار فرهنگ و هنر کرمان پروژه‌ای بزرگ و جزو نوادر است، گفت: تلاش داریم در چندماه آینده برنامه‌های فاخری فرهنگی هنری در این تالار اجرا شود.

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان، محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان امروز، ۱۵ بهمن‌ماه در مراسم افتتاح تالار فرهنگ و هنر کرمان با گرامیداشت دهه فجر و تقدیر از تمام کسانی که برای افتتاح تالار مرکزی کرمان تلاش کرده‌اند، اظهار کرد: تالار فرهنگ و هنر کرمان پروژه‌ای بزرگ و جزو نوادر است به گونه‌ای که می‌توان گفت فرهنگ و هنر کرمان را می‌توان به دوره قبل و بعد از افتتاح تالار تقسیم کرد.

وی با بیان اینکه تالار فرهنگ و هنر کرمان بیش از یک‌هزار و ۲۰۰ صندلی تخصصی در اختیار اهالی فرهنگی و هنر قرار داده است، گفت: افتتاح این تالار ظرفیت فرهنگی هنری کرمان را افزایش داده و امکانات بسیار خوب و سالن‌های تخصصی زمینه را برای برگزاری رویدادهای فرهنگی هنری فراهم کرده است لذا تلاش داریم در چندماه آینده برنامه‌های فاخری فرهنگی هنری در این تالار اجرا شود.

استاندار کرمان در بخش دیگری از سخنانش به برگزاری جشنواره موسیقی نواحی در کرمان اشاره و تأکید کرد: با توجه به ظرفیت‌های کرمان و سابقه برگزاری جشنواره موسیقی نواحی در کرمان درخواست داریم دبیرخانه جشنواره موسیقی نواحی در کرمان دائمی شود.

انتهای پیام
captcha