افتتاح بیش از یک هزار پروژه به‌مناسبت دهه فجر در کرمان
کد خبر: 4119115
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۹

افتتاح بیش از یک هزار پروژه به‌مناسبت دهه فجر در کرمان

استاندار کرمان از افتتاح بیش از یک‌هزار و ۲۰ پروژه با اعتبار ۱۳ هزار میلیارد تومان همزمان با دهه فجر در کرمان خبر داد و گفت: افتتاح تالار فرهنگ و هنر کرمان ظرفیت بسیار خوبی برای برگزاری رویدادهای فرهنگی هنری و علمی است.

نشست خبری استاندار کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان، محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان عصر امروز، ۱۲ بهمن‌ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه با موضوع روایت پیشرفت به اقدامات انجام شده دولت از جمله اجرای طرح دارو یار، حذف ارز ترجیحی و... پرداخت و با اشاره به افتتاح تالار فرهنگ و هنر کرمان، گفت: این تالار ظرفیت بسیار خوبی برای برگزاری رویدادهای فرهنگی هنری و علمی است و تجهیزات به روز و استاندارد دارد.

وی با بیان اینکه دو نیروگاه و ۴۰۰ کلاس درس در استان کرمان افتتاح می‌شود، تصریح کرد: استان در حوزه گاز رسانی پیشرفت‌هایی دارد و تلاش داریم عقب‌ماندگی‌هایی که در این زمینه وجود داشت جبران شود.

فداکار با اشاره به افتتاح بیش از یک‌هزار و ۲۰ پروژه با اعتبار ۱۳ هزار میلیارد تومان همزمان با دهه فجر در کرمان، به موضوع آبرسانی به صنایع و آب شرب استان اشاره کرد و گفت: تلاش برای حل مشکلات ادامه دارد و تا پایان سال امیدواریم آبرسانی به ۴ شهرستان شرقی استان انجام شود. موضوع آب موضوعی جدی برای استان است که در این زمینه نیازمند ساز و کار آبیاری نوین در بخش کشاورزی هستیم.

استاندار کرمان در بخش دیگری از سخنانش به موضوع صف‌های سوخت جنوب کرمان و همچنین افزایش قاچاق سوخت در استان اشاره کرد و گفت: سهمیه گاز جنوب استان ۲ هزار و ۸۰۰ تن بوده و در حال حاضر ۳ هزار و ۲۰۰ تن توزیع می‌شود.

انتهای پیام
captcha