خدمت‌رسانی ارتش در حوزه محرومیت‌زدایی ادامه دارد
کد خبر: 4119046
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۰

خدمت‌رسانی ارتش در حوزه محرومیت‌زدایی ادامه دارد

معاون اجرایی ارتش با بیان اینکه در استان کرمان به دلیل وجود محرومیت‌ها در بعضی مناطق به‌ویژه جنوب و جنوب‌شرقی، پروژه‌های متعددی انجام شده است، گفت: پروژه‌های محرومیت‌زدایی ارتش تداوم می‌یابد.

امیر سرتیپ محمودی معاون اجرایی ارتش

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش، امیر سرتیپ محمودی، معاون اجرایی ارتش در سفر به کرمان از تعدادی از پروژه‌های محرومیت‌زدایی ارتش در منطقه بازدید کرد. این بازدید از سواحل دریای مکران و پروژه‌های در دست اجرای مردم یاری نیروی دریایی و هوایی در مناطقی کم برخودار آغاز شد و در ادامه از پروژه‌های راه سازی در مناطق بشاگرد و کرمان بازدید کرد و در پایان نشستی با فرماندهان ارشد در استان کرمان برگزار شد.

معاون اجرایی ارتش در این نشست بیان کرد: در استان کرمان در سال‌های اخیر به دلیل وجود محرومیت‌ها در بعضی مناطق به‌ویژه جنوب و جنوب‌شرقی، پروژه‌های راه‌سازی نیروی زمینی ارتش توسط گروه ۴۵۵ مهندسی تحت هدایت قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق به‌صورت شایسته‌ای انجام شده است.

وی افزود: همچنین انجام پروژه‌های آبرسانی و دفاعی، امنیتی در مناطق مرزی و جلوگیری از قاچاق و تردد غیرمجاز در مناطق مرزی که به‌ عهده نیروی زمینی محوری ارتش جمهوری اسلامی واگذار شده، از دیگر اقدامات قابل تقدیر قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق در استان کرمان است که به بهترین شکل ممکن مدیریت شد و در حال حاضر مردم استان از این پروژه استفاده می‌کنند.

امیر محمودی با بیان اینکه پروژه‌های محرومیت‌زدایی ارتش تداوم می‌یابد، گفت: در حال حاضر پروژه‌های راه سازی، مدرسه سازی، کمک‌های مؤمنانه و تهیه جهیزیه خانواده‌های کم‌برخوردار و در مناطق دور افتاده در دست اقدام است.

وی در خصوص اقدامات ارتش در زلزله خوی گفت: ارتش با حفظ وظیفه ذاتی خود که دفاع از مرزهای جمهوری اسلامی ایران است، هر زمان اتفاقی در هر کجای ایران رخ دهد به‌صورت خودجوش در آنجا حضور پیدا کرده و در کنار مردم است. در زلزله خوی، در همان ساعات اولیه بلافاصله قرارگاه شمال غرب نزاجا با حضور در منطقه، امکانات اولیه را بین زلزله‌زدگان توزیع کرد. همچنین اقدامات آوار برداری، ساماندهی و اسکان موقت با همکاری ارتش تداوم دارد.

انتهای پیام
captcha