رهبری نظام و جامعه ستون خیمه انقلاب است
کد خبر: 4118925
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱

رهبری نظام و جامعه ستون خیمه انقلاب است

امام جمعه کرمان گفت: رهبری نظام و جامعه ستون خیمه انقلاب است و به همین دلیل دشمن مقام و جایگاه رهبری را مورد هجمه‌های فراوان قرار داده است.

حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی امام جمعه کرمان

حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان در گفت‌وگو با ایکنا از استان به‌مناسبت نخستین روز از دهه فجر(روز انقلاب اسلامی: امام خمینی(ره)، ولایت و رهبری) گفت: یکی از سه رکن پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ولایت و رهبری است.

وی ولایت و رهبری را ستون پیروزی انقلاب اسلامی خواند و افزود: رهبری، مردم را در خدمت دین قرار داده است. جایگاه رهبری نه تنها در حدوث بلکه در بقای انقلاب نیز جایگاه ممتاز و ویژه‌ای است به همین دلیل هجمه‌های فراوانی علیه رهبری وجود دارد زیرا در یک نظام اسلامی، رهبری مردم را در چهارچوب دین بسیج می‌کند.

امام جمعه کرمان اظهار کرد: قدرت، توان و ظرفیت‌های مردمی توسط رهبری در اختیار دین قرار می‌گیرد تا پیروزی‌ها یکی پس از دیگری رقم بخورد لذا باید گفت رهبری نظام و جامعه ستون خیمه انقلاب است و به همین دلیل دشمن مقام رهبری را مورد هجمه‌های فراوان قرار داده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان با بیان اینکه مردم در برابر این هجمه‌ها دو وظیفه برعهده دارند، گفت: وظیفه اول دفاع و پشتیبانی از ولایت و رهبری است که امام راحل در این باره فرموده‌اند: پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به این مملکت آسیب نرسد.

حجت‌الاسلام علیدادی‌ سلیمانی وظیفه دوم را تبیین خواند و گفت: مقام معظم رهبری در این باره جهاد تبیین را به‌عنوان یک وظیفه اعلام فرمودند و امروز وظیفه داریم جایگاه رهبری، نقش مؤثر رهبری در نظام اسلامی و جایگاه ممتاز رهبری در پیروزهای مختلف را برای همه اقشار به بهترین وجه ممکن تبیین کنیم و امیداریم در این دو نقش اساسی به خوبی انجام وظیفه کنیم.

 

انتهای پیام
captcha