زنگ انقلاب چهل‌و‌چهارمین فجر انقلاب در مدارس کرمان نواخته شد
کد خبر: 4118873
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۷

زنگ انقلاب چهل‌و‌چهارمین فجر انقلاب در مدارس کرمان نواخته شد

همزمان با آغاز ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی و سالروز ورود امام خمینی(ره) به کشور، زنگ انقلاب در ۶ هزار و ۲۰ مدرسه استان کرمان نواخته شد.

زنگ انقلاب در مدارس کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل روابط عمومی آموزش و پرورش استان، همزمان با آغاز ایام‌‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی و سالروز ورود امام خمینی(ره) به کشور زنگ انقلاب در ۶ هزار و ۲۰ مدرسه سراسر استان کرمان نواخته شد.

این آیین نمادین در شهر کرمان با حضور، استاندار کرمان، فرمانده سپاه ثارالله استان، زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس، رئیس سازمان نهضت سواد‌آموزی و مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در دبستان دخترانه شاهد آموزش و پرورش ناحیه ۲ کرمان برگزار شد.

رضا رضایی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در این آیین با تبریک آغاز دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی و با اشاره به این سخن مقام معظم رهبری که دهه فجر را مظهر شکوه، عظمت و فداکاری ملت ایران دانسته‌اند، گفت: امام جامعه چه زیبا در ارتباط با دهه فجر فرمودند و اگر به همین سه نکته در صحبت‌های ایشان توجه کنیم، شاهدیم که این‌ها در انقلاب نیز موج می‌زند.

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف فرهنگ، علمی، سیاسی و ... اظهار کرد: عدالت آموزشی مهمترین دستاورد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان به درخشش دانش‌آموزان استان در عرصه‌های مختلف فرهنگی، علمی و ورزشی در سطح کشور اشاره کرد و گفت: ارتقا کیفیت فعالیت‌های آموزشی و پرورشی مهمترین راهبرد آموزش و پرورش استان در شرایط فعلی است.

وی ضمن تشریح برنامه‌های آموزش و پرورش استان در ایام الله دهه فجر، از افتتاح و بهره‌برداری از ۴۸ مدرسه در قالب ۴۰۰ کلاس درس در دهه مبارک فجر در استان خبر داد.

انتهای پیام
captcha