معرفی دستاوردهای نظام برای مقابله با تبلیغات دشمن ضروری است
کد خبر: 4117734
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۳
استاندار کرمان:

معرفی دستاوردهای نظام برای مقابله با تبلیغات دشمن ضروری است

استاندار کرمان گفت: در بمباران تبلیغاتی که دشمن می‌خواهد نظام جمهوری اسلامی ایران را ناکارآمد جلوه دهد، باید اقدامات و اصل زحمات صورت گرفته به مردم معرفی شود.

جلسه هماهنگی پروژه‌های دهه فجر کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی استانداری، محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان امروز، ۸ بهمن‌ماه در جلسه هماهنگی پروژه‌های دهه فجر که با حضور فرمانداران، بخشداران و دهیاران سراسر استان در سالن شهید مرتضوی استانداری برگزار شد، با بیان اینکه دهه فجر منحصر به دولت نیست و اقدامات مجموعه نظام و کشور اعم از بخش دولتی و خصوصی بیان می‌شود، گفت: در بمباران تبلیغاتی که دشمن می‌خواهد نظام جمهوری اسلامی ایران را ناکارآمد جلوه دهد، باید اقدامات و اصل زحمات صورت گرفته به مردم معرفی شود.

وی با تأکید بر روایت هنرمندانه پیشرفت‌ها مهم دانست و با بیان اینکه به دلیل تقارن رحلت حضرت زینب(س) و دهه فجر، برنامه‌های متناسب از جمله دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم باید در دستور کار قرار گیرد، افزود: مدیران در ایام‌الله دهه فجر در مدارس حضور پیدا کرده و سؤالات و دغدغه‌های جوانان و نوجوانان را پاسخ دهند.

استاندار کرمان با اشاره به لزوم کمک به گروه‌های مردمی برای برگزاری برنامه‌های دهه فجر گفت: برخلاف جوسازی‌های انجام شده باید پیشرفت‌های اقتصادی بیان شود. سال گذشته دولت ۱۸ میلیارد دلار برای کالاهای اساسی ارز داد و اگر به همان روال پیش می‌رفت، امسال باید به ۲۲ میلیارد دلار می‌رسید، اما با طرح دولت سیزدهم در حذف ارز ترجیحی حداکثر به ۱۴ میلیارد دلار می‌رسد. دولت فشار را بر خود تحمل کرد و از شهریور‌ماه سال گذشته استقراض از بانک مرکزی به صفر رسید.

علی بابایی، فرماندار کرمان نیز در این جلسه از افتتاح ۲۹۵ پروژه با اعتبار یک هزار و ۱۴۵ میلیارد تومان در شهرستان کرمان در ایام‌الله دهه فجر خبر داد و گفت: در شهرستان کرمان ۶۱ پروژه با ۳۵۳ میلیارد تومان اعتبار در دهه فجر کلنگ‌زنی می‌شود که علاوه بر پروژه‌هایی است که طی سال گذشته افتتاح و یا آغاز شده‌اند.

انتهای پیام
captcha