اختتامیه مرحله استانی مسابقات قرآن بسیج در کرمان برگزار شد
کد خبر: 4117491
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۸

اختتامیه مرحله استانی مسابقات قرآن بسیج در کرمان برگزار شد

مرحله استانی بیست‌ونهمین دوره مسابقات قرآن بسیج در ۴ محور در کرمان برگزار شد. ۷۲ نفر به عنوان منتخبین معرفی شدند که بیش از ۲۰ نفر به مرحله کشوری این دوره از مسابقات راه پیدا می‌کنند.

اختتامیه مرحله استانی مسابقات قرآن بسیج در کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان، اختتامیه مرحله استانی بیست‌ونهمین دوره مسابقات سراسری قرآن بسیج باحضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، فرمانده سپاه ثارالله استان و جمعی از بسیجیان و متسابقین امروز، ۶ بهمن‌ماه در کرمان برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمدحسین شاهمرادی‌پور، معاون تعلیم و تربیت بسیج سپاه ثارالله استان در حاشیه این مراسم با اشاره به شرکت بیش از ۱۰ هزار و ۲۰۰ نفر در سطح استان در بیست‌ونهمین دوره مسابقات سراسری قرآن بسیج در رده‌های متفاوت، گفت: مرحله استانی این مسابقات با حضور ۳۲۰ نفر از منتخبان و برترین‌های استان برگزار شد.

وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات در ۴ محور فردی با ۱۶ رشته، گروهی، بخش خانوادگی و حوزه ایده‌پردازی برگزار شد، افزود: در مرحله استانی ۷۲ نفر به عنوان منتخبین معرفی شدند که بیش از ۲۰ نفر به مسابقات کشوری راه پیدا می‌کنند.

حجت‌الاسلام شاهمرادی‌پور هدف اصلی از برگزاری این مسابقات را ترویج، گسترش و انس جامعه با قرآن برشمرد و گفت: رویش استعدادهای برجسته و بی‌نظیر از جمله ویژگی‌های این دوره از مسابقات قرآن بسیج بود و در کنار مباحث قرآنی، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه از موضوعاتی بود که در این دوره از مسابقات قرآن بسیج دنبال شد.

در پایان این مراسم، منتخبین مرحله استانی بیست‌ونهمین دوره مسابقات سراسری قرآن بسیج در کرمان تجلیل شدند.

انتهای پیام
captcha