محفل انس با قرآن در دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان برگزار شد
کد خبر: 4104739
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۱

محفل انس با قرآن در دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان برگزار شد

در آستانه روز دانشجو محفل انس با قرآن با حضور قاریان و حافظان برجسته قرآن و دانشجویان در تالار خیام دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان برگزار شد.

محفل انس با قرآن در دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان، حجت‌الاسلام مرتضی جمالی، مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان در محفل انس با قرآن که در تالار خیام این دانشگاه برگزار شد، بیان کرد: قرآن یکی از مباحثی مهمی است که امروز در زندگی ما در حال کمرنگ شدن است. اگر معجزه بودن قرآن را درک کنیم در دل ما معجزه می‌کند و سبب انس بیشتر با قرآن می‌شود.

وی با اشاره به سخن پیامبر(ص) مبنی بر اینکه قرآن و اهل‌بیت(ع) به‌عنوان دو ثقل گرانبها برای مسلمانان هستند، افزود: اگرچه زیارت ائمه و رفتن به کربلا ثواب زیادی دارد اما پای قرآن نشستن نیز ارزشمند است و ثواب بسیاری دارد.

حجت‌الاسلام جمالی بیان کرد: انسان تا عاشق خدا نباشد نامه معشوق را نمی‌خواند و انسان عاشق با خواندن قرآن با خدای خود عشق بازی می‌کند. خداوند نیز در قرآن می‌فرماید هراندازه که برایتان مقدور است قرآن بخوانید.

این محفل قرآنی با تلاوت قرآن توسط قاسم مقدمی، قاری بین‌المللی از استان خوزستان، رضا رنجبر از قاریان برجسته استان، اجرای برنامه حفظ توسط حسین زمانی، حافظ روشن‌دل رفسنجانی و اجرای همنوایی گروه غدیر رفسنجان همراه بود.

در پایان این محفل، تعدادی از فعالان قرآنی شهرستان رفسنجان تجلیل شدند.

انتهای پیام
captcha