خدمت به مردم مهمترین وظیفه مسئولان است
کد خبر: 4098698
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰

خدمت به مردم مهمترین وظیفه مسئولان است

خطیب جمعه کرمان گفت: مسئولان نظام خدمت به ملت را مهمترین کار خود بدانند و به تبعیت از فرمایش امام علی(ع) بر محور عدالت کار کرده و بدانند بزرگترین دشمنی با آمریکا خدمت به مردم است.

حجت‌الاسلام امان‌الله علیمرادی نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام امان‌الله علیمرادی، نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان و خطیب جمعه کرمان امروز، ۲۰ آبان‌ماه در نماز جمعه کرمان با توصیه به رعایت تقوای الهی، گفت: تقوا توصیه خداوند به تمام بشریت است که در قرآن بر آن تأکید شده است. همچنین امام علی(ع) فرمود بدانید بندگان خدا هر کس تقوا داشته باشد خداوند راه خروج از فتنه‌ها و‌ گرفتاری‌ها را برای او فراهم می‌کند

وی با بیان اینکه هر ملتی که خود را در محضر خداوند ببیند و در تمام شئون زندگی تقوا پیشه سازد مورد عنایت الهی قرار می‌گیرد، گفت: یکی از شئون تقوا حفاظت از احکام الهی در جامعه است و تقوا باعث می‌شود که اراده الهی در جامعه حاکم شود.

حجت‌الاسلام علیمرادی ادامه داد: در زمان غیبت امام زمان(عج) تجلی تقوا در پیروی از ولایت فقیه است و این امر یکی از کارکردهای مهم تقوا است. گروه‌های سیاسی اگر تقوا داشته باشند ملاحضه کاری سیاسی نکرده و در هنگام خطراتی که جامعه را تهدید می‌کند سکوت نمی‌کنند.

وی دفاع مقدس را یکی از مصادیق رعایت تقوای الهی دانست و افزود: ریشه تمام جنگ‌ها و زورگویی‌ها در عالم که رژیم مستکبر آمریکا آن را بر عهده‌ دارد نتیجه بی‌تقوایی است و تفرقه‌افکنان در هر جایگاهی در خدمت استکبار هستند.

خطیب جمعه کرمان در خطبه دوم نماز جمعه با گرامیداشت یاد شهدا گفت: امروز توفیقات نظامی کشور در حوزه موشکی مرهون اقدامات خالصانه شهدا است و ما همیشه مدیون خون شهدا هستیم.

وی با بیان اینکه همه برای معرفی شخصیت‌های اسلامی در جامعه مسئول هستند و نباید این شخصیت‌های اسلامی در حاشیه قرار بگیرند، ادامه داد: متأسفانه امروز افرادی در جامعه معرفی می‌شوند که در مقابل اسلام و تفکر اسلامی قرار می‌گیرند و به انحراف جامعه از مسیر الهی می‌پردازند.

حجت‌الاسلام علیمرادی پیاده‌سازی معارف اسلامی در جامعه را در راستای جهاد تبیین دانست و گفت: چرا باید الگوی جوانان در اخلاق و فرهنگ بیگانگان باشند در حالی که اسلام کامل‌ترین دین الهی است.

وی با اشاره به شهادت هموطنان در اقدامات تروریستی، بیان کرد: افرادی که اقدام به اغتشاش و آشوب‌گری کرده و به مقدسات توهین می‌کنند بدانند پاسخ این اقدامات را خواهند دید. این افراد ابزار شر رسانی به مردم از طرف استکبار هستند. معترضان صف خود را از اغتشاشگران جدا کنند و فرصت موج‌سواری به دشمن ندهند.

نماینده کرمان در مجلس خبرگان افزود: آمریکا بزرگترین خیانت‌ها و دشمنی‌ها را علیه مردم ایران انجام داده و دنبال منافع خود در این کشور است. آمریکا بداند ملت ایران به گفته سردار سلیمانی ملت امام حسین(ع) و ملت شهادت است و زیر سلطه نخواهد رفت. آمریکا بداند درافتادن با ملت ایران عاقبتش نابودی است.

وی با بیان اینکه رژیم آل‌سعود پول مسلمانان را علیه مسلمانان دنیا هزینه می‌کند و این ننگ بزرگی برای آنها است، ادامه داد: امروز بیشتر از هر روزی به وحدت نیاز داریم و این اغتشاشات مانند توطئه‌های گذشته به نفع ملت ایران تمام خواهد شد و این ننگ بر آنها خواهد ماند.

حجت‌الاسلام علیمرادی گفت: مسئولان نظام خدمت به ملت را مهمترین کار خود بدانند و به تبعیت از فرمایش امام علی(ع) بر محور عدالت کار کرده و بدانند بزرگترین دشمنی با آمریکا خدمت به مردم است.

انتهای پیام
captcha