بیانیه جامعه قرآنی شهرستان بافت در محکومیت اقدامات آشوبگران
کد خبر: 4089580
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۶

بیانیه جامعه قرآنی شهرستان بافت در محکومیت اقدامات آشوبگران

جامعه قرآنی عصر(عج) و جلسات خانگی قرآن کریم شهرستان بافت ضمن اعتراض به اهانت به قرآن کریم طی اغتشاشات اخیر ضمن برائت از عوامل تحریک کننده بیانیه‌ای صادر کردند.

بیانیه

به گزارش ایکنا از کرمان، جامعه قرآنی عصر(عج) و جلسات خانگی قرآن کریم شهرستان بافت با اعتراض به اهانت به قرآن کریم طی اغتشاشات اخیر ضمن برائت از عوامل تحریک کننده بیانیه‌ای صادر کردند. متن بیانیه به شرح زیر است.

«حادثه‌ای که چندی پیش اتفاق افتاد و در فضای جامعه ما، چالشی ناخواسته را رقم زد؛ گرچه با توجه و پیگیری ویژه مسئولین برای حقیقت‌یابی و ابهام‌زدایی از ماهیت ماجرا، همراه شد؛ اما برخی حواشی تلخ و زیان‌بار را برای مردم و امنیت جامعه ایجاد کرد.

عده‌ای مزدور فرصت‌طلبِ وابسته و یاغی، که بزرگان کوچکشان که خود در سایه امنیت حاکم بر جامعه ایران اسلامی دماغ گنده کرده‌اند و یا همواره از ایادی دشمنان قسم‌خورده ایران و اسلام عزیز هستند، با سوء استفاده از شرایط به دست آمده سعی کردند با سوار شدن بر امواج احساسات مردمی با اغتشاشگری و برنامه‌هایی ضد دینی و ضد ملی، تجمعات را به سمت و سوی ساختار شکنی و اهداف براندازانه عوامل خارجی، پیش ببرند و اقدام به هتاکی و اهانت به قرآن کریم، مساجد و امامزاده‌ها کردند که بی شک آتش‌زدن آیات قرآن اقدامی فتنه‌برانگیز و شیطانی است چرا که تخریب اموال عمومی و خصوصی، آتش زدن قرآن کریم، بقاع متبرکه، مساجد و پرچم کشورعزیزمان، تعرض به زنان محجبه و برخورد خشونت آمیز با حافظان و مدافعان غیور امنیت کشور به ویژه نیروی انتظامی، مطمئناً برخاسته از یک تجمع اعتراضی مطالبه گرایانه نیست و همراهی رسانه‌های بیگانه و تشویق و تأیید دولتمردان آمریکایی و صهیونیستی و همچنین منافقین و گروهک‌های تجزیه‌طلب، از عمل این مغرضان، ابعاد مختلف آن را آشکارتر کرده است.

بی شک حرکت خفاش‌گونه فتنه‌گران، عزت و اقتدار نظام اسلامی که با انتخاب دولتی جهادی و انقلابی که زمینه‌ساز قطع ید استکبار در عرصه ملی منطقه‌ای و بین‌المللی است و همچنین مخدوش جلوه دادن آثار و برکات کنگره عظیم بین‌المللی اربعین حسینی که می‌رود طومار دشمنان در منطقه و جهان را در هم بپیچد، نشانه رفته است.

امروز سخن جامعه قرآنی شهرستان بافت و ایران اسلامی به خناسان خفاش صفت و کفتارهای لاشخور این است ما با اشهد ان لااله الا الله و محمد رسول الله کام گرفتیم و بِسمِ اللَّهِ الرَّحمَنِ الرَّحِيمِ، الحَمدُ لِلَّهِ رَبِّ العَالَمِينَ تا بِسمِ اللَّهِ الرَّحمَنِ الرَّحِيمِ قُل أَعُوذُ بِرَبِّ النَّاسِ(۱) مَلِكِ النَّاسِ(۲) إِلَهِ النَّاسِ(۳) مِن شَرِّ الوَسوَاسِ الخَنَّاسِ(۴) الَّذِي يُوَسوِسُ فِي صُدُورِ النَّاسِ(۵) مِنَ الجِنَّةِ وَالنَّاسِ(۶) در رگ‌های ما جاری است که مُّحَمَّدٌ رَّسُولُ اللَّهِ وَالَّذِينَ مَعَهُ أَشِدَّاءُ عَلَى الكُفَّارِ رُحَمَاءُ بَينَهُم نفاق شما را علنی و ما را به صحنه آورده است که الَّذِينَ آمَنُوا وَهَاجَرُوا وَجَاهَدُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ بِأَموَالِهِم وَأَنفُسِهِم أَعظَمُ دَرَجَةً عِندَ اللَّهِ وَأُولَئِكَ هُمُ الفَائِزُونَ، ما ملت امام حسینیم، را نشانمان قرار داد.

شهادت آرمان ماست، ما زنده به آنیم که در سایه حاکمیت الله و شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی در لوای نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری امام‌المسلمین امام خامنه‌ای(مدظله العالی) و پرچم سه رنگ برافراشته توحیدی لااله الا الله که وعده الهی است وَنُرِيدُ أَن نَمُنَّ عَلَى الَّذِينَ استُضعِفُوا فِي الأَرضِ وَنَجعَلَهُم أَئِمَّةً وَنَجعَلَهُمُ الوَارِثِينَ در آینده فرزندان امت اسلام غزل شهادتمان را بسرایند.

جامعه قرآنی ایران اسلامی با محکوم کردن اقدامات ضد دینی و ضد ملیِ این معدود افراد و تمجید از اهتمام متعهدانه نهادهای مسئول، از آنان می‌خواهد هرچه سریعتر، تدابیر قانونی لازم را اعمال و آرامش را به جامعه بازگردانند.

از عموم هم میهنان و متدینان غیور و فهیم که با هوشیاری، جبهه دشمن را شناخته وضمن ابراز نفرت، از این حرکت‌های معلوم الحال دوری کرده‌اند، تشکر می‌کنیم. از جامعه قرآنی و ایران اسلامی و هنرمند و صاحب قلم دعوت می‌شود تا با پیوستن به پویش جانم فدای قرآن، به اهانت عده‌ای از اغتشاشگران معاند به مقدسات از جمله قرآن کریم پاسخ دهند و با اشتراک و تولید محتوا به خیل عظیم پویش #جانم_فدای_قرآن بپیوندند.

در پایان ضمن تشکر از نیروهای نظامی و انتظامی که با صبر و شکیبایی و متانت، درصدد خنثی نمودن توطئه دشمنان، ایفای نقش می‌نمایند از مسئولین محترم قوه قضاییه، مصرانه درخواست داریم با عوامل توهین کننده به مقدسات و برهم ‌زنندگان امنیت و آرامش عمومی جامعه، برخورد قاطع نموده، آنان را به سزای جنایت خودشان برسانند.

سخن آخر اینکه دل قوی دارید تجربه بیش از چهار دهه انقلاب اسلامی نشان داده است که جامعه ما جامعه‌ای دین باور و دارای غیرت اسلامی است که این گونه حرکت‌های مذبوحانه، نظام اسلامی را از پیگیری مقتدرانه تحقق آرمان‌ها و ارزش‌های دینی‌اش بازنخواهد داشت، فَأَمَّا الزَّبَدُ فَیَذهَبُ جُفَاءً. يُرِيدُونَ لِيُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ وٱلسَّلَامُ عَلَيكُم وَرَحمَةُ ٱللَّهِ وَبَرَكَاتُهُ»

انتهای پیام
captcha