اخلاص، ایمان و تقوا رمز پیروزی رزمندگان دفاع مقدس بود
کد خبر: 4088062
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵

اخلاص، ایمان و تقوا رمز پیروزی رزمندگان دفاع مقدس بود

استاندار کرمان با بیان اینکه یادآوری ایام سخت جنگ تحمیلی ما را برای ادامه راه مصمم می‌کند گفت: اخلاص، ایمان، تقوا و تمسک به ریسمان الهی سبب پیروزی رزمندگان در هشت سال دفع مقدس شد.

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان، محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان امروز،۴ مهرماه در دیدار اعضای شورای تأمین با فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان که به مناسبت هفته دفاع مقدس انجام شد، بیان کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مصداق آیه «مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا» هستند.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح از ابتدای انقلاب در درگیری‌های داخلی، قومیتی، جنگ، فتنه‌ها، حوادث و بلایای طبیعی همواره در خط مقدم قرار داشتند، تصریح کرد: سپاه، بسیج و گروه‌های جهادی همواره در این مسیر پیش قدم بودند.

فداکار ادامه داد: یادآوری دوران پر خیر و برکت، پر فیض و سخت دوران دفاع مقدس ما را برای ادامه راه مصمم می‌کند زیرا دفاع ما دفاعی غریبانه و سخت بود و شرایط کشور برای کسانی که می‌خواستند در جبهه حضور یابند در ابتدا فراهم نبود و افراد باید قید همه چیز را می‌زدند اما برای ادای دین و وظیفه و اطاعت از امر ولی‌فقیه و با داشتن اخلاص، حضور مفید و مؤثری در جبهه‌ها داشتند.

وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس همه دنیا می‌خواستند با ایران بجنگند، گفت: اخلاص، ایمان و تقوا رزمندگان و ارتباط آن‌ها با خدا و تمسک به ریسمان الهی سبب کمک خداوند می‌شد. گاهی شرایط سخت می‌شد اما رحمت الهی سبب غلبه بر همه سختی‌ها بود.

استاندار کرمان با بیان اینکه مجموعه سپاه و بسیج در عملیات‌های دفاعی جنگ پیشرو بودند، گفت: دفاع همچنان ادامه دارد و انسان‌های مومن همواره در دفاع هستند، اگرچه کسانی که در این مسیر هستند از لحاظ ظاهری در راحتی نبودند اما نگاه تکلیف مدارانه سبب سربلندی ملت شده است.

انتهای پیام
captcha