آینده را از آیینه دفاع مقدس ببینیم
کد خبر: 4087605
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۹
امام‌جمعه موقت تهران:

آینده را از آیینه دفاع مقدس ببینیم

امام‌جمعه موقت تهران گفت: هفته دفاع مقدس برای شناخت بیشتر اهداف دشمن و پی بردن به مدد و الطاف الهی است و از این آیینه باید آینده را ببینیم.

آیت‌الله سید احمد خاتمی نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی سپاه ثارالله کرمان، آیت‌الله سیداحمد خاتمی، نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری امروز، ۲ مهرماه در مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس در جمع سپاهیان ثارالله با بیان ابعاد مختلف جنگ هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: تنها راه خنثی کردن فتنه‌ها به‌کار بستن تفکر و فرهنگ دفاع مقدس و تابعیت محض از ولایت‌فقیه است.

وی همچنین افزود: هر چه از جنگ تحمیلی فاصله زمانی می‌گیریم باید با اهداف جنگ و جهاد بیشتر آشنا شویم. هفته دفاع مقدس برای شناخت بیشتر اهداف دشمن و پی بردن به مدد و الطاف الهی است و از این آیینه باید آینده را ببینیم.

امام‌جمعه موقت تهران تصریح کرد: در چهل‌ودومین سالگرد دفاع مقدس، جنگ نظامی را پشت سر گذاشتیم ولی چهار جنگ دیگر شامل جنگ اقتصادی، جنگ سیاسی، جنگ روانی و جنگ رسانه‌ای داریم که انشاءالله با هوشیاری و همدلی بیشتر و تبعیت محض از ولایت، از همه آنها با پیروزی و سربلندی عبور خواهیم کرد.

آیت‌الله خاتمی در بخش دوم صحبت‌های خود با بیان اینکه دشمنان شما مدت‌ها در پی اغتشاش و دنبال سوژه بودند، بیان کرد: آن‌ها موفق نشده بودند تا این که این سوژه برای آن‌ها پیش آمد که بسیار سوژه دندان‌گیری برای آن‌ها شده و آن‌ها سوار بر این موج شدند.

وی ادامه داد: این‌ها دلشان برای آن بانو نسوخته بود، این‌ها دلشان برای مقابله با نظام و شما مردم لک زده بود و عقده‌گشایی کردند، مسئله‌ای که اصلاً برای این اغتشاشگران مطرح نبوده، همان مسئله آن بانو است. به دلیل اینکه مسئولان ما به جد در صحنه هستند، دیگر غیر از بررسی دقیق چه می‌خواهید و مسئولان هم در حال انجام این کار هستند.

آیت‌الله خاتمی گفت: قصه، قصه مقابله با دین بود، دلیل آن سوزاندن قرآن، سوزاندن مسجد و کشیدن چادر از سر زن مسلمان‌ و کار رضاخانی کردن است و این به معنای ضدیت با دین است.

وی با بیان اینکه اغتشاشات اخیر علیه شما مردم بود، تأکید کرد: به دلیل اینکه، پرچم جمهوری اسلامی ایران که نماد اقتدار و عزت مردم است به آتش کشیده شد. اقدام علیه مردم یعنی بیش از ۶۰ آمبولانس را تخریب کرده‌ و تعدادی را به آتش کشیده‌اند. برای چه آمبولانس‌ها را می‌سوزانید؟ این آمبولانس‌ها برای چه کسی است؟ برای این مردم است. پس شما ضد مردم هستید.

امام‌جمعه موقت تهران تصریح کرد: این اغتشاشات بی‌سابقه نیستند، سال‌های ۷۸ و ۸۸ همین اغتشاشات بودند، آدم‌های آن‌ها نیز همین افراد و اغتشاشگران امروزی بودند، شعارها همین شعارهای امروزی بود؛ اما این بار مردم با آن‌ها همراهی نکرده‌اند. قصه این اغتشاشات قصه اعتراض نبوده و نیست؛ اغتشاشاتی که به لطف خدا لحظات پایانی خود را می‌گذراند.

 

انتهای پیام
captcha